  • Data: 2008-04-30 21:25:23
    Temat: iDSL &TP i MAX Download
    Od: qrak <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam zapytanie do posiadaczy w/w. Obecnie posiadam DSL 4Mb. Jako ze umowa
    mi sie niedawno skonczyla, to postanowilem przedluzyc umowe i przejsc na
    8Mb. Co mnie zdumilo to fakt, ze 2 lata temu monterzy krecili glowa, ze
    moze u mnie nawet te 4Mb nie chodzic(1,5km do centrali i stare kable), ale
    ja nie mialem zadnych problemow i przez ten caly czas hulalo to i buczalo
    non stop na max. Balem sie co prawda, ze przy przejsciu na 8Mb dostane
    odpowiedz BMT, a tu ku mojemu zdziwieniu MT sa! Aktualnie czekam (od
    09.04) na aneks ;D

    I tu pytanie:
    Czyzby TP zmienila polki przy centralach, czy tez moze dostane inny modem,
    ktory pociagnie te 8Mb (mam SS 4100)? A jak juz tak slodko jest, to moze
    ktos juz ma w "trudnych" warunkach 15Mb od TP?

    Za wszelakie sugestie bylbym wdzieczny :)

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!