  • 11. Data: 2012-07-14 11:18:34
    Temat: Re: hits
    Od: " " <f...@g...pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Pomyśl dlaczego.

    wiesz dobrze ze uwazam cie za skonczonego paroba i nieopisanego głaba
    o wyjatkowo wysokim poziomie zbrzydzenia a mimo to wyskakujesz ze swoimi
    dobrodusznymi parobimi poradami i prosbami - nie masz za kim lazic
    to moze znajdz sobie psa i jego mecz swoimi zombimi zarcikami - won

  • 12. Data: 2012-07-14 11:33:49
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    i tak uwazam ze jestem dosyc wyrozumialy, pomniejsze parobstwo
    puszczam mimo uczu, przy srednim zatrzymuje sie na chwile ale
    i tak czesto pozniej zapominam (a ptrzynajmniej mgliscie pamietam)
    bo po prostu nie mam tyle pamieci - ale te najwieksze paroby
    niestety przekraczaja granice; to jest publiczne forum i mozesz sobie
    zazombiac do ludzi ale na wyrazna prozbe by sie od-lic ode mnie
    (zaprzestac lazenia za mnia i czestowania mnie swoimi mentalnymi fekaliami)
    jednak raczylbys moze w koncu zareagowac pozytywnie ;-) ja moge nie
    lubic wiel osob ktore uwazam za skonczone glabów ale nie bede jednak
    posuwal sie do czegos takiego by nie robic nic innego tylko kleic
    sie do nich i zazombiac ich na swoj sposob bo mam jakies problemy do
    rozwiazania - mw o to chodzi w moim won - szukaj pomocy gdzie indziej,
    skop psa, mnie raczylbys moze nie zarzucac juz fekaliami swojej produkcji,
    ??? (pisze tak przy okazji bo juz mi sie zdawalo ze ci odpuscilo ale widze
    ze nie)

  • 13. Data: 2012-07-14 11:46:37
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    > ??? (pisze tak przy okazji bo juz mi sie zdawalo

    jest to juz zrozumiele, czy _jeszcze_ nie?

    bede juz miec spokoj z twoimi submentalnymi 'kluchami' czy
    ciagle nie ?

    i tak zaluje ze tyle miejsca musze tracic na to cale dresiarstwo
    ktore jak mowi zombi do siebie na swoim niedorozwinietym poziomie
    i wypelnia tym grupe tak ze kompletnie nie ma co czytac i trzeba sie
    przedzierac przez grupe jak przez szambo (agaim and again and again and
    again)