  • 1. Data: 2014-03-31 16:39:47
    Temat: handbary i głowka ramy w małm V-Stromie
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Aloha!

    Zamiast rejestrować się na jakichś dziwnych forach, zapytam tu. Zawsze to
    mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś później będzie próbował przedłużać mi
    penisa (via e-mail).

    1. Czy te plastikowe, czarne handbary (wiatrochrony) w DLu były montowane w
    standardzie w każdej sztuce? Czy może występowały tylko jako opcja?
    2. Jaką strukturę ma fabryczna powierzchnia lakieru ramy w okolicy główki w
    tym moto? Bardziej gładko czy może robili tam coś na kształt baranka?

    Interesują mnie wszystkie 650tki od K4 do K9/AK9, czyli od 2004 do 2009.
    Wiedzą o większym bracie też nie pogardzę. Ktokolwiek macał, ktokolwiek
    wie...

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 2. Data: 2014-03-31 16:52:01
    Temat: Re: handbary i głowka ramy w małm V-Stromie
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Nie jestem pewien czy w każdej wersji, lecz malowane są różnie czasem są
    malowane takim lakierem jak cały motocykl a czasami są to zwykłe plastiki
    pomalowane tanim lakierem ;)

  • 3. Data: 2014-04-01 09:31:18
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    > Nie jestem pewien [...]

    Błogosławieni, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie oblekają tego faktu
    w słowa.

    jaaasne :)

    --
    ARQ