  • 11. Data: 2005-06-02 16:08:59
    Temat: Re: gts wroc?aw ;/
    Od: w...@a...pl (Andrzej Szreter)

    Marcin Kulas <2...@j...org> wrote:

    > Mo?e si? z?o?ymy na agregat i paliwo? :)

    W biurze GTS pocieszaja, ze 'juz energetyka jest na miejscu' :)

    Konkurencja w poltegorze jak na razie sie podtrzymuje...

    a.

  • 12. Data: 2005-06-02 23:13:37
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <s...@j...org> Marcin Kulas napisał(a):

    > True, true...
    >
    > Może się złożymy na agregat i paliwo? :)

    Właśnie rozmawiałem z NOCem GTSu, wysłali generator/agregat do Wrocławia.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 13. Data: 2005-06-03 09:43:55
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <d7naur$oc4$1@nemesis.news.tpi.pl> Andrzej Szreter napisał(a):

    > W biurze GTS pocieszaja, ze 'juz energetyka jest na miejscu' :)

    Sciema :) Prąd w budynku wrócił po mniej niż 20 minutach :) A w GTSie zapewne
    potrzebna była ręczna interwencja przy wywalonej różnicówce albo bezpieczniku :)

    TP