  • 21. Data: 2010-03-05 16:10:48
    Temat: Re: grzejacy sie dell d630
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > A możesz coś więcej powiedzieć na temat tej gwarancji? Ten sprzęt niby ma
    > jeszcze 99 dni gwarancji w Dellu, ale ma wpisane w service tag rejon
    > Americas.... :)

    Mialem na mysli gware NBD czy cos takiego :) Jak bym ja posiadal to
    dostalbym nowa plyte z poprawionym problemem. Natomiast posiadam gwarancje
    jedynie sklepowa od goscia- firmy gdzie kupilem komp :)
    Reasumujac. Kupilem kompa w kwietniu 2008 wiec w tym roku powinna sie
    skonczyc gwara. Ale co najciekawsze, jak wysylalem pierwszy raz kompa na
    gware, to wrocil juz z innym service tagiem , ba ! zerwanym z obudowy i
    sprawdzajac tego serwice taga ( wyciagnolem go z biosu ) na stronie dela
    okazalo sie ze komp jest ze Sztockholmu i ma gware do kwietnia 2011 :)

    CeZ__134

  • 22. Data: 2010-03-06 11:34:15
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > hdd 250 GB
    > nVidia Quadro 130M NVS
    > 4 GB ramu
    >
    > Takie temperatury sa na `biegu jalowym` gdzie pracuje tylko przegladarka
    > ( opera ),outlok,
    > Nawet jak go troche obciaze ( photoshop ) czy jakis film to temperatury
    > sie nie zmieniaja.
    > Po prostu. od dolu laptopa w miejscu gdzie jest ram i jego rejony jest tak
    > goraco ze az prawie parzy.
    > Aczkolwiek praca kompa w takich temperaturach nie ulega zmianie, pracuje
    > dobrze i stabilnie. Jakies pomysly ? czy po prostu ten model tak ma ?

    Po wczorajszym dniu, gdzie znow zaczela pokazywac mi rogi k.graficzna ,
    znaczy psuc sie po raz trzeci komp ma trzaski teperaturowe.Wczesniej przy
    otwartej tylko operza temp, wahaly sie mniej wiecej w tych granicach
    GPU - 75st
    > HDD - 49st
    > Temp1 - 69st
    > Core0 - 52st
    > Core1 - 50st
    > core - 62 st
    teraz zas jak graficzna zaczela sie sypac temp, spadly
    GPU - 64 st
    HDD - 40st
    temp1 - 64st
    core0 - 45st
    core1 - 42st
    core - 54st.

    Masakra jakas.
    Ciekawe na ile to dell poprawil skoro juz ten problem zlikwidowali ( z tego
    co mi powiedzial konsultatn della w rozmowie tel )

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 23. Data: 2010-03-06 19:44:01
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Sam jestem ciekaw, obecnie zamówiłem nowy chip (40$ z przesyłką) i będę
    lutował.

  • 24. Data: 2010-03-07 08:30:49
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Sam jestem ciekaw, obecnie zamówiłem nowy chip (40$ z przesyłką) i będę
    > lutował.

    Podaj namiar na takiego czipa . Bo... wczoraj komp juz wyzionol ducha ..

    CeZ__134

  • 25. Data: 2010-03-10 09:36:41
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > ebay.com :) Musisz jedynie spradzić czy jest taki sam, u mnie jest to
    > G86-620-A2, Quadro NVS 135M. 5$ przesyłka kosztuje, jak znajdę linka to
    > podrzucę.

    To jest poprawiona wersja tego czipa ?:) czy kupujesz kolejnego wadliwego z
    2008 ?

    CeZ__134

  • 26. Data: 2010-03-10 18:21:45
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

  • 27. Data: 2010-03-11 12:45:39
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-10 10:36, CeZ__134 pisze:

    > To jest poprawiona wersja tego czipa ?:) czy kupujesz kolejnego wadliwego z
    > 2008 ?
    >

    > CeZ__134

    Kolejny ten sam, poprawionego nie wiem czy można dostać, tym będzie się
    martwił właściciel... ;) Zapewne po tej akcji pójdzie na sprzedaż.