  • 1. Data: 2009-03-10 16:22:07
    Temat: google
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy google od dzisiaj zaczeło doklejać reklamy do wyników
    wyszukiwania czy tylko u mnie jakiś trojan?

  • 2. Data: 2009-03-10 16:37:52
    Temat: Re: google
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    marzec roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 10. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) identyfikator:
    20040501:

    > czy google od dzisiaj zaczeło doklejać reklamy do wyników
    > wyszukiwania czy tylko u mnie jakiś trojan?

    Mówisz o linkach sponsorowanych po prawej? I czasami na
    żółto-pomarańczowym tle także na górze wyników?

    Są tam od dawna. Tak dawna, że nie pamiętam czy pamiętam czasy gdy ich
    jeszcze nie było ;) .
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2009-03-11 04:06:25
    Od: ant <a...@n...tld>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > czy google od dzisiaj zaczeło doklejać reklamy do wyników wyszukiwania
    > czy tylko u mnie jakiś trojan?

    Masz na myśli trojana AdWords? ;-)
    <http://www.google.pl/search?q=AdWords>

  • 4. Data: 2009-03-11 15:30:53