  • 51. Data: 2012-01-30 22:00:03
    Temat: Re: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    HFO ma troche smd jak ktos szuka w.cz a najwiekszy wybor chyba AVT

  • 52. Data: 2012-01-31 00:39:25
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > Nie, to ten co się rozbił podczas powrotu z orbity. W samolocie zginął
    > Gagarin.

    Acha, no tak, nie wiem, czemu mi się Komarow ubzdurał, że choć kosmonauta,
    to samolotem bach... Bo Gagarin (UA1LO, miał znak), to rzeczywiście miał
    wpadkę lotniczą. Ponoć z nieumienia samaliota, czy jakoś tak.
    Dzięki za korektę.

  • 53. Data: 2012-01-31 08:37:13
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Jak jeszcze była ul. Komarowa (niedaleko od Gagarina), to też ludzie
    > myśleli, że to od komarów.

    Tak jak Dworcowa
    ...od Aljeksjeja Dworcowa
    :)

    Artur(m)

  • 54. Data: 2012-01-31 09:03:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bomis na Sieleckiej, nieco na uboczu i chyba mniej zanany od tych na
    > Grażyny
    > i Okrzei, przez co kolejki były swego czasu mniejsze. Ktoś wspomniał o
    > Bomisie na Dolnej, ale ja takiego nie pamiętam, choć bywałem na Dolnej
    > często, tam był i jest nadal sklep z (nowymi) częściami do AGD, ale to nie
    > był nigdy Bomis.
    > Na Promenadę czasami zaglądam, na Grażyny nie, ale sklep widnieje w PKT i
    > PF,
    > tak więc chyba działa.
    > Na Mokotowie jest jeszcze sklep/hurtownia na Nałęczowskiej, ale pojedyńcze

    Jeszcze jest Sławmir Electronics. Jeden sklep mają/mieli w Alei
    Niepodległości w okolicach Dąbrowskiego, a drugi na Puławskiej przy
    Woronicza.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 55. Data: 2012-01-31 09:16:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-31 09:37, Artur(m) pisze:

    > Tak jak Dworcowa
    > ...od Aljeksjeja Dworcowa

    A klatkę wynalazł Schodow :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 56. Data: 2012-01-31 12:41:09
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pon, 30 sty 2012 20:54:39 in article news:<jg6shr$1mh$1@news.dialog.net.pl>
    Irek N. wrote:

    > Też mnie kiedyś szarpnęło. Spotkanie na Alejach Krakowskich... tylko że
    > nie pomyślałem, że jestem na Alejach Krakowskich w Raszynie. Spotkanie
    > było na tej samej ulicy, ta sama nazwa, ale jakiś kilometr dalej - tam
    > już była W-wa!
    > Skubana Aleja Krakowska "Raszyńska" przechodzi w A.K. "Warszawską"
    > płynnie, jedynie numeracja startuje od nowa :) Co za matoł to wymyślił?

    Bywają inne atrakcje tego typu:
    - Oba krawężniki leżą w innych miastach i mają różne nazwy (żeby było
    dowcipniej - numeracja wspólna)
    - Od połowy ulicy (nazwa ulicy ta sama) jeden krawężnik należy do innego miasta -
    numeracja po tej stronie zaczyna się od jeden, a po drugiej jest
    kontynuowana.
    - Jedziesz prostą drogą i widzisz nazwy miejscowości w kolejności: A,B,A,B ;)

  • 57. Data: 2012-02-02 16:04:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Tak kilka dni temu napisałem:

    > Podobnie zareagowałem. O to samo miałem pytać.

    > To były sklepy BOMIS-u. Jeszcze był na Dolnej (też Mokotów)
    > i Okrzei (Praga Północ). I na Podchorążych chyba też.

    Jechałem dzisiaj Puławską, uległem wewnętrznej pokusie by skręcić
    w dolną i sprawdzić co z tego zostało. W tym miejscu jest opuszczony
    sklep z napisem "AKAI ELECTRONIC" czy coś podobnego.

    --
    Jarek

  • 58. Data: 2012-02-02 16:32:27
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    O właśnie, jeszcze jest Sławmir, stronę mają:
    http://slawmir.com.pl/
    PP