  • 1. Data: 2012-05-03 13:53:40
    Temat: gdzie dac glowice z hyundai do zrobienia?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    znajomy kupil santa fe z peknietym paskiem rozrzadu,
    jeszcze sie zastanawia czy robic glowice\rozrzad
    czy wymieniac caly silnik, ale moze polecicie jakies
    miejsce do ktorego warto zadzwonic po dlugim weekendzie
    na slasku badz okolicach zielonej gory?

    jak narazie znalazlem dobre opinie o tych dwoch,
    jakies inne typy lub doswiadczenia?

    http://www.zumi.pl/1335589,Zaklad_Uslug_Transportowy
    ch_i_Motoryzacyjnych,Torzy%20m,firma.html

    http://autotechn.pl/viewpage.php?page_id=7

  • 2. Data: 2012-05-04 07:37:37
    Temat: Re: gdzie dac glowice z hyundai do zrobienia?
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-05-03 13:53, m4rkiz pisze:
> [...]
    > na slasku badz okolicach zielonej gory?
    >
    > http://www.zumi.pl/1335589,Zaklad_Uslug_Transportowy
    ch_i_Motoryzacyjnych,Torzy%20m,firma.html

    Polecam tutaj: http://www.jurgal.com.pl
    Robiliśmy wiele głowic i wałów, nigdy nie było problemów.

  • 3. Data: 2012-05-04 17:53:32
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Michał Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl> wrote in message
    ch_i_Motoryzacyjnych,
    > Polecam tutaj: http://www.jurgal.com.pl
    > Robiliśmy wiele głowic i wałów, nigdy nie było problemów.

    z ciekawości regeneracja głowicy w 1.9tdi ile kosztuje ? i dostarcza się całe
    auto czy tylko głowicę ?

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2012-05-05 09:16:41
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-05-04 17:53, X-Man pisze:

    > z ciekawości regeneracja głowicy w 1.9tdi ile kosztuje ? i dostarcza się
    > całe auto czy tylko głowicę ?
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    W zależności od stopnia zużycia. jakieś paręset złotych. Każdą naprawę
    wycenia się indywidualnie. Oddawaliśmy zdemontowane głowice, bo
    pracowałem w serwisie wózków widłowych, ale wiem, że i całym samochodem
    można podjechać, akurat Jurgal sam też demontuje do obróbki.

  • 5. Data: 2012-06-08 21:31:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michał Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl> wrote in message
    ch_i_Motoryzacyjnych,Torz
    > Polecam tutaj: http://www.jurgal.com.pl
    > Robiliśmy wiele głowic i wałów, nigdy nie było problemów.

    skonczylo sie na wymianie pokrzywionych zaworow i nowych
    uszczelniaczach we wlasnym zakresie, jak narazie dziala ok ;)