eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyford escort 1,6 16v problem z obrotamiford escort 1,6 16v problem z obrotami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!border2.nntp.ams2.giganews.com!border4.nntp.ams.giganews.com!border2.nntp
    .ams.giganews.com!nntp.giganews.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feeder2.cambriumu
    senet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 19 Jul 2011 08:00:34 +0200
    From: s2p <s...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: ford escort 1,6 16v problem z obrotami
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110718-1, 2011-07-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 22
    Message-ID: <4e251d8c$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.1.98
    X-Trace: 1311055244 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 83.27.1.98:15585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386130
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Samochód Ford ESCORT 93r 1,6 16v EFI
    Silnik krokowy został wyczyszczony.

    Mam taki problem: założyłem nowy czujnik przepustnicy, odłączyłem
    akumulator na godzinę. Czujnik przepustnicy został przed założeniem
    pomierzony omomierzem, otrzymane wartosci były bliskie wartoscią na
    stornie o wzkszeszaniu (różnica 0,02k) potencjometrów przepustnicy. Po
    podłączeniu akumulatora i odpaleniu samochodu, poczekałem 3 minuty na
    biegu jałowym, po tym czasie przejechałem 15 km. Samochód nie schodził z
    2000 rpm, start i obniżenie obrotów do 1000 rpm podawało gaśniecie,
    pononowny zapłon był możliwy po wciśnięciu maksymalnym gazu i hehłaniu 3
    s.Przejechałem tak 100% licząc że się coś zmieni, w końcu podniosłem
    maskę i odłączyłem czujnik przepustnicy.Jak ręką odjoł, samochód nie
    miał problemu z odpaleniem, wręcz zapalił od pierwszego strzału, obroty
    spadają odrazu na 1000 rpm, nie gaśnie podczas jazdy.
    Jakie są powody takiego zachowania?!
    Czy oprócz zmiany czujnika powinienem coś zrobić z przepustnicą np
    zdemontować ja i wyczyścić?! Czy takie objawy mogą sugerować uszkodzoną
    sondę lambda?!Może czujnik ilości powietrza na filtrze powietrza jest
    uszkodzony?! Co robić?!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: