    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: enduro na probe
    Date: Fri, 21 May 2010 22:12:08 +0200

    Witka,

    Cos mnie kusi by zakosztowac rozkoszy blotno-lesno-ląkowych.
    Nie wiem czy zabawa mi sie spodoba i nie chce ryzykowac ponoszenia
    kosztow na zabawe, ktora mnie nie pociagnie. Nie mam zadnego znajomego,
    ktory moglby mi pozyczyc sprzet na przejazdzke po bezdrozach.
    Zastanawiam sie, ile musialbym wydac na jakis uzywane moto do w/w
    zabawy. Mysle o jakiejs 125, mysle ze wystarczy.
    Co mozecie polecic dla poczatkujacego endurowca i osoby, ktora nie
    znajduje przyjemnosci w grzebaniu w silniku (poza Simsonem z '62).
    Nie zalezy mi na marce, moze byc wspominany pare dni temu Hyosung czy
    inny tajwanczyk (tzw. legende juz mam wiec teraz moge spuscic z tonu ;)
    ). Powinien byc lekki i niezbyt mocny.

    Jak to jest z ubraniem do enduro, Moje texy i skora pewnie sie do tego
    nie nadaja. Mam wrazenie, ze to musi byc latwe do czyszczenia/prania.
    Jakies specjalne zabezpieczenia? Kask? dlaczego endurowcy mnaja takie
    kaski z wysunieta szczeka?

    P.S. Ktos kiedys napisal, ze i tak wszyscy skonczymy w blocie :) Chyba
    wzialem sobie to do serca :D

    --
    pozdr
    Laphroaig