    From: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: elektromagnes do alarmu
    Date: Wed, 07 Sep 2011 20:45:49 +0200

    Hej,

    Na dniach zamierzam włożyć alarm do bajka i tu mam prośbę o pomoc.
    Chciałbym założyć czujnik otwarcia kanapy. Nie chcę montować mikrostyka
    na sprężynkę, wolałbym założyć coś na kształt elektromagnesu(chyba
    będzie wytrzymalsza taka opcja). Wiem, że są takie rzeczy do mieszkań,
    ale trochę to za duże. Czy ktoś z Was ma coś takiego? Jeśli tak, to jak
    się sprawuje i skąd wziąć coś takiego?
    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS