  • 11. Data: 2010-07-19 16:18:48
    Temat: Re: dziura z papierosa w fotelu :/
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    notveryoldman pisze:
    > Proponuję poszukać "cerowanie artystyczne" lub "cerowaczka". Zwykle
    > trzeba zanieść tkaninę do punktu, ale może być, że cerowaczka się
    > pofatyguje do auta.

    Kiedyś taka cerowaczka robiła mi oparcie w cieniasie, co za dupa lat
    chyba max z 20, rewelacyjnie jej wyszło, wzięła 100zł za zaszycie ale
    widok niesamowity jak kręciła tyłeczkiem.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-07-19 16:29:47
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "krzysiek82"

    > Kiedyś taka cerowaczka robiła mi oparcie w cieniasie, co za dupa lat
    > chyba max z 20, rewelacyjnie jej wyszło, wzięła 100zł za zaszycie ale
    > widok niesamowity jak kręciła tyłeczkiem.

    Masz czinkłaczento e Holenderskim gazie?
    W takim razie coś specjalnie dla ciebie ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=2CVzh3K29TQ
    i już wiadomo dlaczego tak kręciła ;-)

  • 13. Data: 2010-07-19 16:57:53
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "krzysiek82" wrote:
> [...]
    20,
    > rewelacyjnie jej wyszło, wzięła 100zł za zaszycie ale widok niesamowity jak kręciła

    Podobno zawsze tak kręcą, jak widzą "nowe dywaniki kupione w Tesco". ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 14. Data: 2010-07-19 16:59:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Kiedyś taka cerowaczka robiła mi oparcie w cieniasie, co za dupa lat
    > chyba max z 20, rewelacyjnie jej wyszło, wzięła 100zł za zaszycie ale
    > widok niesamowity jak kręciła tyłeczkiem.

    Cerowała prowadząc?

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-07-20 07:45:32
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    bratPit[pr] pisze:

    > złośliwiec ;-)
    >
    > brat
    Palenie szkodzi zdrowiu! :) nie tylko na płuca jak się okazuje ale
    również na nerwy :)

  • 16. Data: 2010-07-20 07:54:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    bratPit[pr] wrote:

    > złośliwiec ;-)

    Pocieszę Cię, że wymiana siedziska dokonywana po raz pierwszy jest dość
    czasochłonna i męcząca. ;)

    --
    ignorance is bliss