  • 1. Data: 2007-10-31 18:38:18
    Temat: dzierżawki TP
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,
    sorry za długi link, ale chyba o to walczyłem ;-)

    http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=L
    ead07&news_cat_id=28&news_id=748&layout=11&page=text

    Marcin

  • 2. Data: 2007-10-31 19:56:18
    Temat: Re: dzier?awki TP
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy dobrze rozumiem, ze oznacza to, ze TP nie bedzie mogla stosowac
    tlumikow na liniach analogowych do 10km, sprzedawanych w cenie
    7.20zl/km miesiecznie ?

    a.

  • 3. Data: 2007-10-31 21:04:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Czy dobrze rozumiem, ze oznacza to, ze TP nie bedzie mogla stosowac
    > tlumikow na liniach analogowych do 10km, sprzedawanych w cenie
    > 7.20zl/km miesiecznie ?

    na to wygląda ;-)

    Marcin

  • 4. Data: 2007-10-31 21:17:12
    Temat: Re: dzierżawki TP
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 31 Oct 2007 19:38:18 +0100, Marcin Kuczera napisał:
    > hej,
    > sorry za długi link, ale chyba o to walczyłem ;-)
    >
    > http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=L
    ead07&news_cat_id=28&news_id=748&layout=11&page=text

    Wydaje mi sie, czy tam rzeczywiście nie ma opłaty stałej dla łącza analogowego
    ? (nie-telefonicznego) ?

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 5. Data: 2007-10-31 21:20:33
    Od: "adm" <a...@a...pl>

    ead07&news_cat_id=28&news_id=748&layout=11&page=text

    > Wydaje mi sie, czy tam rzeczywiście nie ma opłaty stałej dla łącza
    > analogowego
    > ? (nie-telefonicznego) ?

    W tym dokumencie nie ma ale pewnie w cenniku TP bedzie.
    R.

  • 6. Data: 2007-10-31 21:34:29
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Marcin Kuczera pisze:
    > hej,
    > sorry za długi link, ale chyba o to walczyłem ;-)
    >
    > http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=L
    ead07&news_cat_id=28&news_id=748&layout=11&page=text

    a czy ktos sie orientuje czy takie rzeczy jak dzierzawa kanalizacji/
    drutow, sie zalatwia w telepunkcie, czy jest jakis super tajny
    numer/siedziba, gdzie mozna rozmawiac od razu z ludzmi kompetentnymi
    (skrocic czas reakcji na bodzce zewnetrzne;) ?

    pozdro.

  • 7. Data: 2007-10-31 22:13:35
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    K pisze:

> [...]
    > numer/siedziba, gdzie mozna rozmawiac od razu z ludzmi kompetentnymi
    > (skrocic czas reakcji na bodzce zewnetrzne;) ?
    nie ma takiego punktu
    droga formalna przez pół polski musi byc

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2007-11-02 00:10:23
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > nie ma takiego punktu
    > droga formalna przez pół polski musi byc

    Mylisz sie. Dla operatorow (czyli tych, ktorzy maja zaswiadczenie z UKE)
    jest taka osoba i nawet jest dostepna pod konkretnym numerem telefonu.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 9. Data: 2007-11-02 01:00:05
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Adam Wołk-Jankowski pisze:

    > Mylisz sie. Dla operatorow (czyli tych, ktorzy maja zaswiadczenie z UKE)
    > jest taka osoba i nawet jest dostepna pod konkretnym numerem telefonu.

    ale zeby poznac ten numer i ta osobe, trzeba przebrnac przez telepunkt ?

  • 10. Data: 2007-11-02 01:29:37
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Nie koniecznie - jak masz opiekuna to powinien Ci podac namiary z kim gadac
    w spr. kanalizacji. Jak nie to napisz do mnie na priv (uwaga na pulapke w
    adresie) to Ci podesle namiary.
    Druty zalatwia opiekun.
    --
    Z poważaniem: