  • 1. Data: 2004-07-14 13:26:32
    Temat: dzierżawa linii od TPSA
    Od: maz <m...@p...onet.pl>

    ile kosztuje dzierżawa linii od TPSA?

    chciałbym połączyć dwie sieci i szukam najtańszych rozwiązań.
    WiFi niestety nie w chodzi w grę bo nie ma widoczności i jest dość daleko -
    około 5km.

  • 2. Data: 2004-07-14 13:29:34
    Temat: Re: dzierżawa linii od TPSA
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    NTG

  • 3. Data: 2004-07-14 13:38:24
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "maz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ile kosztuje dzierżawa linii od TPSA?

    Tak trudno zapytać się u źródła?

    Pink

  • 4. Data: 2004-07-14 14:05:26
    Od: User <to@_no_spam_.niezly.as>

    maz wrote:
    > ile kosztuje dzierżawa linii od TPSA?
    >
    > chciałbym połączyć dwie sieci i szukam najtańszych rozwiązań.
    > WiFi niestety nie w chodzi w grę bo nie ma widoczności i jest dość daleko -
    > około 5km.
    Ciezko u nich z dzierzawa miedziakow.
    Poczekaj do konca miesiaca na urzadzenia na 5GHz (legalne), podobno
    zasieg ma byc kolo 10km. www.osbridge.pl poczytaj na forum o nowych
    urzadzeniach na 5GHz ktore maja wejsc niebawem.

  • 5. Data: 2004-07-14 14:51:01
    Od: RusH <l...@p...pl>

    maz <m...@p...onet.pl> wrote :

    > ile kosztuje dzierżawa linii od TPSA?
    >
    > chciałbym połączyć dwie sieci i szukam najtańszych rozwiązań.
    > WiFi niestety nie w chodzi w grę bo nie ma widoczności i jest dość
    > daleko - około 5km.

    a ja mysle ze calkiem TG bo TP NIE DZIERZAWI studzienek, miedzi,
    infrastruktury .. za to z przyjemnoscia sprzedadza ci troche NEOstrad

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 6. Data: 2004-07-14 15:41:56
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > a ja mysle ze calkiem TG bo TP NIE DZIERZAWI studzienek, miedzi,
    > infrastruktury .. za to z przyjemnoscia sprzedadza ci troche NEOstrad

    To po czesci prawada, ale nie widze jakos informacji o tym w glownym
    watku.

  • 7. Data: 2004-07-14 17:20:50
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    MarcinS <M...@S...pl> napisał(a):

    > NTG

    Odnosze wrazenie, ze jestes problemem polskiego internetu.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 8. Data: 2004-07-14 18:57:35
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > Odnosze wrazenie, ze jestes problemem polskiego internetu.

    Lansuje sie w Internecie ;)

  • 9. Data: 2004-07-15 09:27:17
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > a ja mysle ze calkiem TG bo TP NIE DZIERZAWI studzienek, miedzi,
    > infrastruktury .. za to z przyjemnoscia sprzedadza ci troche NEOstrad

    O-o.. to jest dobry pomysl na polaczenie dwuch sieci :) Kupic 10 neostrad
    do polaczenia 2 sieci :) Wyjdzie pewnie taniej niz dzierzawa :)

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 10. Data: 2004-07-16 04:28:15
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Lansuje sie w Internecie ;)

    Bez czytania netykiety? Daleko nie zajedziejsz.
    /