  • 1. Data: 2011-09-23 13:44:07
    Temat: dzienne czy zaoczne
    Od: Anette <x...@o...pl>

    witam :)
    Waszym zdaniem studia II stopnia (na Politechnice) lepsze są w systemie
    stacjonarnym (dzienne), czy niestacjonarnym (zaoczne)?
    Jak pracodawcy patrzą na przyszłych pracowników? Bardziej cenią tych co
    studiowali dziennie podejmując dorywczo pracę weekendową, czy zaocznie
    próbując podjąć pracą związaną z kierunkiem (lub jakaś inna).
    z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2011-09-24 07:31:38
    Temat: Re: dzienne czy zaoczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 15:44:07 +0200, Anette napisał(a):
> [...]
    > studiowali dziennie podejmując dorywczo pracę weekendową, czy zaocznie
    > próbując podjąć pracą związaną z kierunkiem (lub jakaś inna).

    Niby bardziej sie docenia studia dzienne ... ale I stopien masz przeciez
    dzienny.
    Poza tym az tak bardzo sie chwalic tym w CV nie musisz ... a w ogole gdzies
    teraz jest na dyplomie napisane ze zaoczne ?

    Ale to przy pierwszej pracy, pozniej sie bardziej liczy doswiadczenie.

    J.

  • 3. Data: 2011-09-24 07:35:07
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    > Poza tym az tak bardzo sie chwalic tym w CV nie musisz ... a w ogole gdzies
    > teraz jest na dyplomie napisane ze zaoczne ?

    Na dyplomie nie ma informacji na temat trybu studiów jest ona tylko w
    suplemencie do dyplomu.

  • 4. Data: 2011-09-26 06:56:09
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Jak pracodawcy patrzą na przyszłych pracowników?

    Bardziej cenią tych co zarabiają dla nich pieniądze nawet jak mają tylko
    podstawówkę.

  • 5. Data: 2011-09-26 08:17:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości grup

    >Bardziej ceni? tych co zarabiaj? dla nich pieni?dze nawet jak maj?
    >tylko podstawówkę.

    No no, ksiegowa (koszt, na dobra sprawe zbedny) zarabia jednak z
    reguly wiecej niz robotnik :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-09-26 08:19:48
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sep 26, 9:17 am, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Marek P."  napisa w wiadomo ci grup

    > No no, ksiegowa (koszt, na dobra sprawe zbedny) zarabia jednak z
    > reguly wiecej niz robotnik :-)

    Bo wymiana księgowej może kosztować firme znacznie więcej niż
    robotnika.
    Konrad

  • 7. Data: 2011-09-26 11:56:41
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Bo wymiana księgowej może kosztować firme znacznie więcej niż
    > robotnika.

    Ewentualnie koszt kar imandatów z US. I to jest właśnie ten zysk. Nie zawsze
    zarabia się bezpośrednio :)

  • 8. Data: 2011-09-26 12:04:05
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

> [...]

    > studiowali dziennie podejmując dorywczo pracę weekendową, czy zaocznie
    > próbując podjąć pracą związaną z kierunkiem (lub jakaś inna).

    Są dwie strony tego medalu: jedna, to taka, że JEŻELI znajdziesz pracę
    zgodną z kierunkiem studiów, to w momencie zakończenia nauki będziesz
    miała doświadczenie praktyczne. Druga to taka, że studia zaoczne to
    naprawdę ciężka sprawa, wiem, bo aktualnie robię PW zaocznie :-(. Dlatego
    myślę, że jeśli sytuacja życiowa Ci na to pozwala, to wybierz raczej
    studia dzienne....

    meping

  • 9. Data: 2011-09-26 16:36:34
    Od: Anette <x...@o...pl>

    Dziękuję wszystkim za pomoc, wybrałam dzienne :)
    Życie zweryfikuje czy była to właściwa decyzja

  • 10. Data: 2011-10-05 09:02:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anette" napisał w wiadomości
    >Dziękuję wszystkim za pomoc, wybrałam dzienne :)
    >Życie zweryfikuje czy była to właściwa decyzja

    Pewnie nie zweryfikuje, bo jak - myslisz ze ktos ujawni "zatrudnilem
    pania bo ma pani dzienna magisterke" ?

    No chyba ze kolezanka teraz pojdzie do pracy, a za 30 lat porownacie
    przebieg karier, ale to troche za mala probka statystyczna :-)

    J.