  • Data: 2008-08-27 19:01:12
    Temat: dzialalnosc UKE - paranoja
    Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paranoja jest dla mnie to, ze z jednej strony UKE z cala zajadloscia walczy
    z TP, czesto bez racji (wiele kar nalozonych przez UKE na TP zostalo
    uchylonych), a z drugiej zas strony chce dolozyc firmom, ktore chca walczyc
    z monopolem Poczty Polskiej:

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/32717,uke_doci
    azanie_przesylek_pocztowych_jest_niezgodne_z_prawem.
    html

    Jestem ciekaw Waszych opinii w tym temacie.