  • 1. Data: 2015-10-24 18:41:18
    Temat: dysk usb
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakie dyski usb mają jakieś gniazdka w któryvh można chować i przwozić
    kable usb do tych dyskjów?

  • 2. Data: 2015-10-25 13:24:19
    Temat: Re: dysk usb
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > jakie dyski usb mają jakieś gniazdka w któryvh można chować i przwozić
    > kable usb do tych dyskjów?

    Np. Adata HD710

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-10-25 18:10:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, a na ile solidny jest to dysk, wytrzymuje noszenie w plecaku?

  • 4. Data: 2015-10-25 19:32:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > dzięki, a na ile solidny jest to dysk, wytrzymuje noszenie w plecaku?

    Sprzedałem tego trochę, kilka lat temu. M. in. do kilku firm dla ich
    handlowców. Do tej pory działają, a typowy handlowiec nie dba o sprzęt :(

    W środku już nie pamiętam, co siedzi - być może WD. Tylko jeden dysk
    miał problem z kablem USB, ale już "od urodzenia".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-10-26 17:53:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-10-25 o 19:32, Adam pisze:

> [...]
    >
    > W środku już nie pamiętam, co siedzi - być może WD. Tylko jeden dysk
    > miał problem z kablem USB, ale już "od urodzenia".

    dz.