  • 1. Data: 2009-03-04 19:42:51
    Temat: dysk twardy usb nie bangla
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    Witam,
    kupiłem sobie zewnętrzny dysk twardy LG 160GB USB i dupa...
    Dysk świeci sobie, ale system ( xp ) po prostu go nie widzi. W instrukcji
    stoi, że albo jednym kabelkiem ( z jednej strony USB z drugiej takie małe
    coś jak minijack ) albo jeszcze dziwniejszym ( z jednej strony USB ) z
    drugiej 2 x USB ( przy czym z instrukcji wynika, że podłączyć należy
    wszystkie 3 wtyczki ! ). O co chodzi z tymi kabelkami ? Spodziewałem się
    kabla z dwiema identycznymi wtyczkami USB, ale to byłby chyba jedyny kabel
    którego w tym pudełku nie znalazłem ( mam za to jeszcze ze 3 inne, z czego
    żadnego nie da się nawet podłączyć do tego badziewia :(

    Help.

  • 2. Data: 2009-03-04 22:13:09
    Temat: Re: dysk twardy usb nie bangla
    Od: "xxx" <...@...be>

    Użytkownik "MOK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kabla z dwiema identycznymi wtyczkami USB, ale to byłby chyba jedyny kabel

    jezeli to dysk 2.5":
    usb-minijack to wylacznie zasilanie
    usb-2usb to "zasilanie" + kabel do transmisji,
    poniewaz "pradu" z jednego portu usb moze byc za malo

    jak podłączysz oba przewody powinno chodzić na 100%,
    mozesz tez sprobowac z podwojnym usb, i tez powinno chodzi

    jezeli dysk 3,5" to potrzebujesz jeszcze zasilacza