-
1. Data: 2011-09-28 15:27:56
Temat: dwie myszki
Od: "kenobi" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
czy ktos wie czy do pc/win da sie podlaczyc dwie myszki (np na usb)
tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie
osoby na jednym ekranie)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-09-28 15:51:52
Temat: Re: dwie myszki
Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>
Dnia 28-09-2011 o 17:27:56 kenobi <f...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):
> czy ktos wie czy do pc/win da sie podlaczyc dwie myszki (np na usb)
> tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
> od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie
> osoby na jednym ekranie)
wydaje się, ze tak:
https://www.dreamspark.com/Products/Product.aspx?Pro
ductId=32
--
Jordan Szubert
-
3. Data: 2011-09-28 16:10:55
Temat: Re: dwie myszki
Od: " " <f...@W...gazeta.pl>
Jordan Szubert <u...@j...us.to> napisał(a):
> Dnia 28-09-2011 o 17:27:56 kenobi <f...@g...skasuj-to.pl> napisa=B3(a)=
> :
>
> > czy ktos wie czy do pc/win da sie podlaczyc dwie myszki (np na usb)
> > tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
> > od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie
> > osoby na jednym ekranie)
>
> wydaje si=EA, ze tak: =
>
> https://www.dreamspark.com/Products/Product.aspx?Pro
ductId=3D32
>
hmm, a w czystym winapi? - tak by po prostu wetknac druga mysz
i by ani uzytkownik nie musial nic doinstalowywac ani ja jako
programista tez nie dorzucau jakichs libów?
pzdr
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2011-09-28 18:35:20
Temat: Re: dwie myszki
Od: Szyk <s...@o...pl>
> hmm, a w czystym winapi? - tak by po prostu wetknac druga mysz
> i by ani uzytkownik nie musial nic doinstalowywac ani ja jako
> programista tez nie dorzucau jakichs libów?
A w czym problem??? Bo to jest biblioteczka z M$ więc chyba za darmo?
Pewnie można zlinkować statycznie. A jak nie to co za problem do tych
twoich plików zip włączyć jakiś dodatkowy dll?
-
5. Data: 2011-09-28 21:39:16
Temat: Re: dwie myszki
Od: " " <f...@W...gazeta.pl>
Szyk <s...@o...pl> napisał(a):
> > hmm, a w czystym winapi? - tak by po prostu wetknac druga mysz
> > i by ani uzytkownik nie musial nic doinstalowywac ani ja jako
> > programista tez nie dorzucau jakichs libów?
>
> A w czym problem??? Bo to jest biblioteczka z M$ więc chyba za darmo?
> Pewnie można zlinkować statycznie. A jak nie to co za problem do tych
> twoich plików zip włączyć jakiś dodatkowy dll?
nie mowie ze jest jakis specjalny problem, ale jakby ktos
wiedzial czy da sie podlaczyc mysz i oprogramowac w czystym winapi
to przydalabymi sie taka odpowiedz (a jak nie to co w minimalnej
wersji trzeba zapewnic), Nie takie wazne, doczytam zapewne tylko
pozniej. Male exeki i brak czegokolwiek pozatym w pakiecie jest
fajny - i tak najbardziej sie boje ze moj kompilator wstawia mi
jakis opozniajacy kod do exe - pisze w czystym c, ale musze kompilowac
w trybie c++ bo jak nie to musialbym int i deklarowac przed patla for
itp - i nie wiem czy nie wstawia mi przy tym jakiegos debilnego kodu do
obslugi wyjatkow (mimo ze uchowaj mnie boze bym dotykal czegokolwiek z c++)
np jak podejrzec hexedytorem binarke to jest tam duzo glupich stringow np
___CPPdebugHook (ctorMask & 0x0100) != 0 || (ctorMask & 0x0020) == 0 xx.cpp
(ctorMask & 0x0080) == 0 xx.cpp what? !"what?" xx.cpp what? !"what?" xx.cpp
(dtorMask & 0x0080) == 0 xx.cpp what? !"what?" xx.cpp (mfnMask & 0x0080) == 0
xx.cpp what? !"what?" xx.cpp cctrAddr xx.cpp dtorAddr xx.cpp argType xx.cpp
__CPPexceptionList xx.cpp xl xx.cpp xdrPtr->xdERRaddr == xl xx.cpp dscPtr-
>xdERRaddr == errPtr xx.cpp dscPtr->xdHtabAdr == hdtPtr xx.cpp dscPtr-
>xdArgCopy == 0 xx.cpp (dscPtr->xdMask & TM_IS_PTR) == 0 xx.cpp mask &
TM_IS_PTR xx.cpp dscPtr->xdMask & TM_IS_PTR xx.cpp dscPtr->xdTypeID == dscPtr-
>xdBase xx.cpp hdtPtr->HDcctrAddr xx.cpp dscPtr->xdSize == size xx.cpp xdrPtr
&& xdrPtr == *xdrLPP xx.cpp bogus context in Local_unwind() !"bogus context
in Local_unwind()" xx.cpp bogus context in _ExceptionHandler() !"bogus
context in _ExceptionHandler()" xx.cpp varType->tpClass.tpcFlags &
CF_HAS_DTOR xx.cpp varType->tpClass.tpcDtorAddr xx.cpp (errPtr->ERRcInitDtc
>= varType->tpClass.tpcDtorCount) || flags xx.cpp varType->tpClass.tpcFlags &
CF_HAS_DTOR xx.cpp dtorCnt < varCount xx.cpp IS_STRUC(blType->tpMask) xx.cpp
IS_STRUC(blType->tpMask) xx.cpp memType xx.cpp memType->tpClass.tpcFlags &
CF_HAS_DTOR xx.cpp varType->tpMask & TM_IS_ARRAY xx.cpp varType-
>tpArr.tpaElemType->tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR xx.cpp vdtCount xx.cpp
etdCount <= elemCount || elemCount == 0 xx.cpp dtrCount <= vdtCount xx.cpp
IS_CLASS(varType->tpMask) xx.cpp ((unsigned __far *)vftAddr)[-1] == 0 xx.cpp
dttPtr->dttFlags & (DTCVF_PTRVAL|DTCVF_RETVAL) xx.cpp dttPtr->dttType->tpMask
& TM_IS_PTR xx.cpp dttPtr->dttType->tpPtr.tppBaseType->tpClass.tpcFlags &
CF_HAS_DTOR xx.cpp IS_CLASS(dttPtr->dttType->tpMask) && (dttPtr->dttType-
>tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR) xx.cpp dtvtPtr->dttType->tpMask &
TM_IS_ARRAY xx.cpp varType->tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR xx.cpp elemType-
>tpClass.tpcFlags & CF_HAS_DTOR xx.cpp varType->tpMask & TM_IS_ARRAY xx.cpp
varType->tpMask & TM_IS_PTR xx.cpp bl xx.cpp **BCCxh1
itp - niewiem po co to cholerstwo yu jest i jak sie tego wyzbyc!
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2011-09-29 00:01:18
Temat: Re: dwie myszki
Od: "R. P." <r...@w...pl>
W dniu 2011-09-28 23:39, f...@W...gazeta.pl pisze:
> itp - niewiem po co to cholerstwo yu jest i jak sie tego wyzbyc!
zapytaj profesora Kinabote. Dawno cos sie nie wypowiadal ;)
-
7. Data: 2011-09-29 09:39:17
Temat: Re: dwie myszki
Od: "Sarr." <s...@g...pl>
On 28-9-2011 17:27, kenobi wrote:
> czy ktos wie czy do pc/win da sie podlaczyc dwie myszki (np na usb)
> tak by moc oprogramowac ewenty (pozycje i klikniecia) nie tylko
> od tej pierwszej ale i od drugiej (przydaloby sie do grania w dwie
> osoby na jednym ekranie)
>
w directx od windowsa 2000 myszka i klawiatura sa 'wirtualne' i w
przypadku kilku urzadzen podlaczonych na raz, odczyt sumuje sie [myszka
+ tablet = jedna myszka systemowa]. nie wiem jak jest pod czystym
winapi. mozna podobno czytac wejscia raw kazdego urzadzenia, ale to juz
nie pod directx... i w to sie jeszcze nie bawilem.
sa na necie przyklady czytania n myszek, gdzies nawet widzialem mala gre
wykorzystujaca ten patent. mozna bylo zerknac w jej kod.
pozdrawiam,
Marcin.