-
1. Data: 2017-08-13 21:21:42
Temat: dupagate
Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>
czy Ktoś spoza dyskutantów merytorycznych może mi w końcu wyjaśnić na
czym polega programowa regulacja spalania w optymalnie sterowanym
silniku volkswagena?
-
2. Data: 2017-08-13 22:11:07
Temat: dupagate
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi predkosciami
i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.
-
3. Data: 2017-08-13 22:26:26
Temat: dupagate
Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto jest z fabryczną
Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy
-
4. Data: 2017-08-13 22:45:09
Temat: dupagate
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Przy puszczeniu w czasie testu na rolkach esp nie wysle jednoznacznego sygnau ze jest
robiony test. Testow nie robia na starych samochodach tylko na najnowszych. Nawigacja
w nowych to standard jak lampka oswietlenia kabiny. Algorytm rozpoznania testu
prosty. Auto sie nie przemieszcza a kola sie kreca. Kazdy nienaturalny w eksploatacji
samochodu stan mozna wykorzystac. Jak wiadomo ze w czasie testu nie ma nikogo w
samochodzie to mozna jeszcze wykorzystac w fotelu czujnik nacisku od poduszek.
-
5. Data: 2017-08-13 22:56:05
Temat: Re: dupagate
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2017-08-13 o 22:11, Zenek Kapelinder pisze:
> Pewno w tym ze gps twierdzi ze samochod stoi a silnik pracuje z dziwnymi
predkosciami i kola sie obracaja. Tak mozna zrobic oszustwo prawie doskonale.
>
Dupa tam gps. Silniki po każdym starcie pracowały w trybie zgodnym z
normami. Tryb ten wyłączał się w okolicznościach wskazujących na
normalne użytkowanie. W Audi było coś o wykryciu ruchu kierownicy
większego niż 15 stopni, które to wykrycie wyłączało właśnie tryb
testowy. No bo kto na stanowisku pomiarowym kręci kierownicą w te i nazad?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
6. Data: 2017-08-13 23:41:24
Temat: Re: dupagate
Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest
obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :).
Tak przy okazji, to w ogóle jest jakaś szansa, że któryś z silników Diesla spełnia te
normy?
-
7. Data: 2017-08-14 00:15:46
Temat: Re: dupagate
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Z tego co widze na ulicach to w moim masterze chyba spelnia bo spalin nie widac. Za
to ostatnio widuje sporo duzo nowszych dizli walacych przy ruszaniu czarnym dymem.
-
8. Data: 2017-08-14 11:43:52
Temat: Re: dupagate
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości
>Szybciej przez ESP i czujniki przeciążenia. W końcu nie każde auto
>jest z fabryczną Navi, a esp jest już od jakiegoś czasu obowiązkowy
Zdaje sie, ze jest unijna dyrektywa, ze auto ma samo zglaszac wypadki
... wiec gps nieomal musi miec.
Ale tu bylo chyba prosciej - trzeba bylo powiedziec komputerowi ze to
test na rolkach, wiec on sobie odpowiedni tryb wlaczal.
J.
-
9. Data: 2017-08-14 13:39:15
Temat: Re: dupagate
Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>
czy Ktoś potrafi odpowiedzieć na moje pytanie?
i drugie - skoro ESP jest już obowiązkowy - to jest jakaś norma z opisem
jego działania?
(tak przy okazji)
-
10. Data: 2017-09-01 18:25:37
Temat: Re: dupagate
Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
On 2017-08-13 21:41, Przemyslaw P. <p...@g...com> wrote:
> Czyli min esp, bo czujnik skrętu to integralna część esp. Tym bardziej, że jest
obowiązkowe, więc nie ma obawy, że ns testy trafi nieodpowiednia wersja :).
> Tak przy okazji, to w ogóle jest jakaś szansa, że któryś z silników Diesla spełnia
te normy?
Spełniają, ale w zabawie chodziło o to żeby spełniały bez tankowania
AdBlue.