  • 1. Data: 2009-03-04 12:47:40
    Temat: drukowanie szablonu
    Od: "pawel" <w...@p...onet.pl>

    Witam.

    Chcę zrobić nadruki na gotowe kartki. Mam przygotowaną stronę i style które
    wszystko ustawiają na miejscu. Pozycje ustawiałem przez position: absolute oraz
    left i top w centymetrach.
    Pojedynczą stronę drukuje mi prawidłowo.
    Jak ustawić, aby po wygenerowaniu kilku szablonów (dla różnych danych do
    drukowania) przez pętlę w php drukowało mi każdy rekord na osobnej stronie.

    NP. ustawiam pozycję cyfry tak aby wydrukowała się na środku kartki A4. A po
    wykonaniu pętli od 1 do 5 chcę aby wydrukował mi ponumerowane strony gdzie
    numeracja będzie na środku kartki.

  • 2. Data: 2009-03-04 18:27:05
    Temat: Re: drukowanie szablonu
    Od: "Jordan Szubert" <t...@m...servebeer.com>