  • 1. Data: 2009-12-11 11:53:21
    Temat: drukara Lexmark C530DN
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Panowie pomocy! jak w tej drukarce kasuje się stan bębna? wymieniłem bębny
    światłoczułe na nowe, a ona dalej sygnalizuje zużyte bębny i nie drukuje...

  • 2. Data: 2009-12-13 21:13:11
    Temat: Re: drukara Lexmark C530DN
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    kurczę nikt nie wie?

  • 3. Data: 2009-12-14 07:56:28
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hg3lht$fc4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > kurczę nikt nie wie?

    Ja jeszcze nie wiem bo jeszcze nie wymieniałem , narazie tonery, ale z pełną
    odpowiedzialnością stwierdzam że drukarka jest
    absolutnie do bani na 200% odradzam zakuup. Co więcej po kontakcie z
    serwisem który przyjechał do niej 2-3 tyg. po zakupie
    okazało się że serwisant lexmarka wie mniej o drukarkach i drukowaniu że nie
    wspomnę o tym konkretnie modelu, niż ja wiedziałem już wcześniej.
    Natomiast centrum Lexmark w Polsce to buraki i bezczelne typy.

    NIGDY WIĘCEJ LEXMARKA !!!

    ŻADNEGO !

    Rafał