  • 1. Data: 2010-06-21 16:22:34
    Temat: drag star - opinia o moto/sprzedawcy
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Witam, poszukuję drag stara, jako nastepcy virago
    czy jesteście w stanie napisac cos dobrego, a moze zlego na
    temat tego sprzedającego/tego motocykla?
    http://www.allegro.pl/item1087182223_yamaha_drag_sta
    r_xvs_650_classic_2000r.html

    mam 300 km do Poznania, nie chciałbym się przejechać bez
    sensu, a może ktoś mieszka po drugiej stronie ulicy i mógłby
    zobaczyć te maszyne?

    pozdr
    m.
    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 2. Data: 2010-06-21 18:03:52
    Temat: Re: drag star - opinia o moto/sprzedawcy
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-06-21 18:22, me-how pisze:
    > Witam, poszukuję drag stara, jako nastepcy virago
    > czy jesteście w stanie napisac cos dobrego, a moze zlego na temat tego
> [...]

    Bez sensu...
    rozumiem ze to przesiadka z 535...

    Jesli tak to do dragstara sobie jeszcze kijki dokup zeby sie nimi
    odbijac bedzie mial lepsze przyspieszenie.

    Poszukaj dobrze to znajdziesz duuuuzo slow krytyki odnosnie 650-tki.
    Jedynie Ci dla ktorych to pierwsze moto sa zachwyceni w sumie tylko
    wygladem bo wlasciwosci jezdne ma mizerne.

    Jesli szukasz to predzej 1100 :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2010-06-21 18:31:24
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Norbi pisze:

    > Jesli tak to do dragstara sobie jeszcze kijki dokup zeby sie nimi
    > odbijac bedzie mial lepsze przyspieszenie.

    to nie dla mnie, dynamika dla emeryta ma być w sam raz :)

    jak nie DS to co? tak do 15-16k plnów w tym stylu? moto dla
    ojca co 535 zrobił 1500 km w 2 lata, i stwierdził że chce
    większe moto

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 4. Data: 2010-06-21 19:55:51
    Od: siinski <j...@g...com>

    Jako że kolega pytał o sprzedającego to jest to osoba znana od wielu
    lat w poznańskim środowisku.Nie kupisz od niego tanio,tzw.okazje
    cenowe to nie jego specjalność.Ale sprowadza on nie szroty wyciągnięte
    z krzaków lecz porządne maszyny za które ręczy i nie jest to
    gołosłowie.Nie jest to firma krzak.W ubiegłym roku jeden z moich
    znajomych woził dla niego motocykle przyczepą i wiele z nich oglądałem
    zanim trafiły do sprzedaży wyczyszczone i wypucowane. Spamiętałem w
    kilku z nich orientacyjne przebiegi i widząc je po tygodniu,dwóch
    wystawione w necie do sprzedania widziałem że są wystawiane z tymi
    samymi przebiegami czyli ( z tego co spamiętałem ) gość liczników nie
    skręca.
    Natomiast co do sensu wymiany 535 na drag stara 650 to też sensu nie
    widzę ,jeżeli już to na 1100,ale każdy z nas ma swoje oczekiwania co
    do motocykla i może akurat 40 KM w drag starze 650 w zupełności Tobie
    wystarczy.Zresztą poczytaj na forum:
    http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=357&sid=0e
    0d75c7efd7b79916a1e0c468c1dfd7

    Pozdrawiam
    siinski
    DS 1100

  • 5. Data: 2010-06-21 21:52:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Jako że kolega pytał o sprzedającego to jest to osoba znana od wielu
    > lat w poznańskim środowisku.(...)

    nie tylko poznańskim ;)
    Moge poleciś sprzedającego. Sam kupilem u niego .. DragStara 1100 pare lat
    temu.
    Po czasie również z chęcią przyjmuje kupione u niego sprzęty w rozliczeniu
    bez najmniejszego problemu.
    DSa któregu u niego kupiełem zalałem beną i prócz wymian płynów w
    odpowiednich momentach - nie musialem dotykać.
    Jeździł tak jak trzeba.
    Ceny ... cóż - podpisuje sie pod tym co napisał kolega wyżej odnośnie cen i
    jakości.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 6. Data: 2010-06-22 08:32:30
    Od: jesz <m...@w...pl>

    Zgadzam się z przedmówcami co do sensu zamiany virówki na małego
    draga. Generalnie 650 był moim pierwszym sprzętem ale po niecałym
    miesiącu jazdy miałem pewność że potrzebuję 1100. I tu ważna kwestia -
    gdybym miał od razu kasę na dużego draga to bym za radą kolegi brał
    1100 ale starczyło na małego a że był początek sezonu to nie chciałem
    go tracić czekając na przypływ gotówki. I to był jedyny argument za
    wersją 650, którą się przebujałem do końca sezonu, sprzedałem i mając
    już kasę kupiłem 1100. I z niego byłem baaardzo zadowolony. Jeśli Twój
    ojciec chce jeździć w trasy, do tego z plecaczkiem to duży drag jest
    optymalny, w mieście też się sprawdzi bo gabarytami nie różni się
    dramatycznie od małego. I spalanie także jest na porównywalnym
    poziomie - no chyba że w trasie przeginasz bagietę na 150-160km/h. No
    i jeszcze jedna istotna kwestia: hamulce. Bezdyskusyjnie mały jest o
    lata świetlne za dużym w temacie hamowania

    amen

  • 7. Data: 2010-06-23 19:22:08
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "me-how" <m...@p...fm> wrote in message
> [...]
    >
    > mam 300 km do Poznania, nie chciałbym się przejechać bez sensu, a może
    > ktoś mieszka po drugiej stronie ulicy i mógłby zobaczyć te maszyne?

    Moj kolega ma do sprzedania Drag Stara. Kupił go we wrześniu (2009),
    wcześniej jeździł LC4 ale napalił sie na czopera. To co zrobił z tym
    motocyklem tego nigdzie nie znajdziesz, wygląda super i jest w znakomitym
    stanie technicznym (rocznik 98), kolega to typowy pedant (jest
    zegarmistrzem). Teraz chce (kiedy moto jest juz odpicowane) go sprzedać i
    znowu wrócić do enduro. W każdym razie jak byś był zainteresowany to wal na
    priw, przęśle ci fotki i dam kontakt, motocykl jest oczywiście
    zarejestrowany i w użyciu. (duża szyba, sakwy, siedziska obijane na
    zamówienie, piękny brzmiący tuningowy wydech+ oryginał, nowe zajebiste
    malowanie, piaskowana rama+malowanie..no po prostu moto do najmniejszej
    śrubki rozkręcone, odpicowane i złożone + servis w firmie Motorcraf Yamaha)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 8. Data: 2010-06-24 14:54:20
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał

    > kolega to typowy pedant (jest zegarmistrzem). Teraz chce (kiedy moto jest
    > juz odpicowane) go sprzedać i znowu wrócić do enduro.

    Takie enduro po kims takim to chyba dopiero warto kupic ? :-D

    --
    Zapek
    xr 600r

  • 9. Data: 2010-06-24 15:59:58
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote in message news:hvvrhl$jmt$1@polsl.pl...

    > Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał

    > Takie enduro po kims takim to chyba dopiero warto kupic ? :-D

    Zgadza sie, to byl LC4 400 - nie miał taryfy ulgowej ale stan techniczny był
    bez zarzutu, jak sie plastiki podrapały to miął nowe;) - nawet komputer mu
    założył z obrotomierzem i mnóstwem jakiś funkcji - fajnie to wyglądało:)
    Nowy właściciel zrobił dobry zakup. W dodatku silnik byl po kapitalce, nowe
    wszystko, korba, tlok i w ogóle ..tak jaj trzeba.
    Ten Drag wygląda jeszcze lepiej:)