  • 21. Data: 2006-05-30 09:15:19
    Temat: Re: domena exatela :)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Wczoraj przez chwilę był widoczny "prawdziwy" serwer

    Potwierdzam, wczoraj "robiło" i już myślałem, że po wszystkim.

    A teraz

    $ wget www.exatel.pl
    --11:13:47-- http://www.exatel.pl/
    => `index.html'
    Resolving www.exatel.pl... done.
    Connecting to www.exatel.pl[195.136.199.40]:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 500 Unable to connect to remote system
    11:14:10 ERROR 500: Unable to connect to remote system.

    MJ

  • 22. Data: 2006-05-30 09:17:45
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):
    > To co? Jak im skasowali domenę to wywalili też wszystko z konfiguracji? ;)

    [format@sernik ~]$ nslookup www.exatel.pl
    Name: www.exatel.pl
    Address: 195.136.199.40

    [format@sernik ~]$ whois 195.136.199.40
    inetnum: 195.136.0.0 - 195.136.255.255
    org: ORG-TS16-RIPE
    netname: PL-TELENERGO-960503
    descr: Exatel S.A.
    country: PL
    (...)

    Problem z domena maja raczej zalatwiony, teraz im sie chyba dropuje ruch
    do DMZ'ta. A czy wywalili im wszystko z konfiguracji ? Niby jak ?
    Pewno zdolny administrator zaczal panicznie rekonfigurowac wszystko na
    wiesc ze im sie strefa nie rozglasza (bo kto by wpadl na to ze mozna
    zapomniec o oplacie za domene), a teraz to trzeba odkrecic.

    Dosc wrozenia z fusow, pewno wkrotce im www wstanie.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 23. Data: 2006-05-30 10:15:06
    Od: Marcin Słowiński <n...@l...spamu.pl>

    icek napisał(a):
> [...]

    coraz ciekawsze ;)

    Failed to connect
    The host 195.136.199.40 could not be contacted. If this persists, you
    should contact the administrator of the remote site.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 24. Data: 2006-05-30 15:10:55
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Piotr Suchowski napisał(a):
    > domain: exatel.pl
    > registrant's handle: hmns51322 (CORPORATE)
    > nservers: dns1.exatel.pl.[213.172.186.4]
    > dns2.exatel.pl.[213.172.186.5]
    Oba DNSy w tej samej sieci? :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 25. Data: 2006-05-30 15:26:23
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Jaroslaw Berezowski napisał(a):
    > Oba DNSy w tej samej sieci? :)

    "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy." Albert Einstein

    --
    ,,,
    (o o)

  • 26. Data: 2006-05-30 18:01:15
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e5ho6r$gdn$1@amigo.idg.com.pl> Piotr Suchowski napisał(a):

    > "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy." Albert Einstein

    Skad wiesz, ze te serwery nie stoja na dwoch roznych koncach polski, albo
    w dwoch roznych serwerowanich posiadajacyh miedzysoba polaczenie l2.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 27. Data: 2006-05-30 18:13:56
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    > Skad wiesz, ze te serwery nie stoja na dwoch roznych koncach polski, albo
    > w dwoch roznych serwerowanich posiadajacyh miedzysoba polaczenie l2.

    hmmmm.... bo:
    a) co rok widzimy profesjonalizm exatela w kwestii dbania o swoja .pl
    b) bo mam te serwery na pierwszym hopie od pl-ix, co w zwiazku ze
    specyficzna konstrukcja tego wezla determinuje wlasnie takie
    przypuszczenia...

    ... o wlasnie, przypuszczenia, ciezko jest tu cokolwiek dowodzic, mysle
    wiec ze mozemy sobie odpuscic dalsze wrozenie z fusow, usenet na pewno
    na tym nie zyska

    --
    ,,,
    (o o)

  • 28. Data: 2006-05-30 19:46:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    O, strona już robi.

    Ale zawartość...

    Aktualności: 25.05.2006 - W dniu 17 czerwca br. odbyło się w siedzibie
    Spółki przy ul. Perkuna 47 w Warszawie Zwyczajne Walne Zgromadzenie
    Akcjonariuszy.

    Informacje prasowe kończą się na czerwcu 2005...

    8-)

    MJ

  • 29. Data: 2006-05-30 20:03:48
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:

    > hmmmm.... bo:
    > a) co rok widzimy profesjonalizm exatela w kwestii dbania o swoja .pl
    ;)

    > b) bo mam te serwery na pierwszym hopie od pl-ix, co w zwiazku ze
    > specyficzna konstrukcja tego wezla determinuje wlasnie takie
    > przypuszczenia...

    A jaka to specyficzna konstrukcja węzła powoduje niemożliwość
    połączenia odległych lokalizacji po ww. L2?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 30. Data: 2006-05-30 20:11:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Aktualności: 25.05.2006 - W dniu 17 czerwca br. odbyło się w siedzibie
    [...]
    > Informacje prasowe kończą się na czerwcu 2005...

    A podobno to ja się znęcam ;-P

    M.