-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.5.2.55!not-for-mail
From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: docieranie silnika
Date: Thu, 17 Nov 2016 21:06:20 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Injection-Date: Thu, 17 Nov 2016 20:06:14 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
posting-host="213.5.2.55"; logging-data="23616";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.chmurka.net:119
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592905
[ ukryj nagłówki ]zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana
pierscieni
czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i spokojnie
albo docierac szybko i intensywnie
pierwsze jest popularne i argumenty raczej kazdy zna
drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych
czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze
wiec jezeli chce sie dotrzec dobrze to trzeba to zrobic szybko, zanim
sie wszystko wygladzi - bo wtedy bedzie tepe, gladkie, ale nie bedzie
mialo ksztaltu jak nalezy
rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
jakies opinie? ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.16 21:48 Tomasz Gorbaczuk
- 17.11.16 22:17 Lewis
- 17.11.16 23:00 Budzik
- 17.11.16 23:00 Budzik
- 18.11.16 13:03 Kamil 'Model
- 18.11.16 16:49 Cavallino
- 18.11.16 19:54 Budzik
- 18.11.16 22:18 Cavallino
- 18.11.16 23:01 Budzik
- 19.11.16 08:21 Cavallino
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 21:58 Cavallino
- 20.11.16 09:00 Budzik
- 20.11.16 14:35 Cavallino
- 20.11.16 16:01 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=