    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: [długie] Nie więcej jak pincet czy nie więcej niż...
    Date: Thu, 14 May 2009 16:26:58 +0200

    Cześć i chwała.
    Mam za dużo wolnego czasu i nie mam co z nim zrobić. No i zrobiłem
    sobie takie zestawienie:

    "p" Jawa TS 0,162
    "p" MZ ETZ 0,168
    "p" Honda CBR125 0,105
    "p" Yamaha SR250 0,125
    "p" Suzuki GN250 0,130
    "p" Aprilia Pegaso 125 0,164

    "sz" Kawasaki GPZ 500 0,340
    "sz" Yamaha Virago 535 0,227
    "sz" Kawasaki ER-5 0,287
    "sz" Suzuki DR 350 0,254
    "sz" Honda CBR600F 0,567
    "sz" HD Sportster 0,390
    "sz" Honda NTV650 Deauville 0,278
    "sz" KTM EXC300 0,446

    To wszystko motocykle z FAQ. Te cyferki obok to stosunek mocy do masy
    niezalanego pojazdu(tylko w jednym czy w dwóch nie znalazłem masy na sucho).

    No i tak by wychodziło, że dla świeżaka motocykl nie powinien mieć więcej
    jak 0.17 [KM/kg], a dla takich co już troche latali Od 0.2 do 0.5 [KM/kg].

    Tak sie zastanawiam czy tym przelicznikiem możnaby zastąpić nieśmiertelne
    hasło "nie_więcej_jak_500_cc_....". No bo wypieprzyć na parkingu to można
    i rometa i fjr.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb