  • 21. Data: 2012-08-10 22:42:02
    Temat: Re: dlaczego
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:k014mp$ib8$1@node2.news.atman.pl...
    > nie wiem dlaczego ja ciągle jestem otoczony przez debili... teraz mam dać
    > jakiemuś macherowi samochód, będzie dłubał przy pompce paliwa... tak się
    > zastanawiam, czy po pierwszym zapaleniu zbiornik paliwa eksploduje...
    > dlaczego ja kurw... ciągle muszę męczyć się z debilam? jebana PO... EOT

    A może to tylko ty jesteś pojebany?

  • 22. Data: 2012-08-11 12:26:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    macher się wziął i naprawił, nawet zasponsorował mi to co wcześniej złamał

  • 23. Data: 2012-08-11 12:49:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    swoją drogą ta pompka paliwa to jest nieźle powalona, wszystkie przewody
    elektryczne pływają w benzynie, ta metalizacja do wskaźnika poziomu paliwa
    pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w benzynie, nic
    nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że jeżdżę na bombie...

  • 24. Data: 2012-08-11 13:18:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 11 Aug 2012 12:49:11 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

> [...]
    > nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że jeżdżę na bombie...

    Nie ma obaw - nie ma tam iskrzących styków.

    Wskaźnik poziomu paliwa zasilany jest bardzo małym prądem, a sama pompa
    wewnątrz zbiornika podłączona jest na stałe - nic się tam nie rozłącza więc
    i nie iskrzy. Przekaźnik jest na zewnątrz.

  • 25. Data: 2012-08-11 14:36:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Saturday, August 11, 2012, 1:18:12 PM, you wrote:

    > Nie ma obaw - nie ma tam iskrzących styków.

    Są :)

    > Wskaźnik poziomu paliwa zasilany jest bardzo małym prądem, a sama pompa
    > wewnątrz zbiornika podłączona jest na stałe - nic się tam nie rozłącza więc
    > i nie iskrzy. Przekaźnik jest na zewnątrz.

    Ale komutator jest zanurzony bezposrednio w paliwie. I ma prawo
    iskrzyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2012-08-11 15:03:16
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin identyfikator: 20040501

> [...]
    > paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w
    > benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że

    Też przeżyłem mały szok gdy pierwszy raz zobaczyłem moduł pompy paliwa. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2012-08-11 19:58:43
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

> [...]
    > paliwa pływa na żywo w benzynie, wszystkie iskrzące styki pływaja w
    > benzynie, nic nie jest hermetyczne... ciekawa sprawa, wyląda na to, że

    Jak i jakieś kilkaset milionów innych użytkowników aut z elektryczną
    pompą paliwa w baku :) (większość benzynowych i część diesli).

    A teraz wróć się do szkoły podstawowej (ty maturzysto giertychowski ;) )
    i dowiedz się co jest potrzebne do wywołania zapłonu...
    Podpowiadam:
    Paliwo, Energia do zapłonu i ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 28. Data: 2012-08-11 20:05:08
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    >ciągle muszę męczyć się z debilam?
    Niestety jeszcze nie ma ustawy eutanazyjnej , ale zawsze możesz liczyć
    na ABW i popełnić samobójstwo jak Blida.

    > jebana PO... EOT
    Wyemigruj - droga jeszcze wolna...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 29. Data: 2012-08-12 01:01:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-08-10 09:50, tck pisze:
    > Znajdz brzoze, stan 10m od niej, rozpedz sie w jej kierunku i przy.eb w
    > nia z banki.

    No i po co ten głupi pomysł?
    Teraz zacznie pytać po grupach jak wygląda brzoza i gdzie znaleźć.
    A jak nie znajdzie to będzie wina UE, Tuska i PO.