  • 1. Data: 2009-08-24 16:49:02
    Temat: dla wielbicieli chinszczyzny
    Od: Arni <a...@N...spam>

    http://www.youtube.com/watch?v=cgvZRvEXkLY&feature=r
    elated
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

  • 2. Data: 2009-08-24 18:24:12
    Temat: Re: dla wielbicieli chinszczyzny
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 18:49:02 +0200, Arni napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=cgvZRvEXkLY&feature=r
    elated

    Dramatyzujesz, cyt.:
    "Mojemu kumplowi pękł w pól Fonero ostatnio pojechał do wuja, pospawał
    mu w szopie i jeździ jak nówka nie jedz z tym do serwisu,tylko do kogoś
    znajomego na wieś lepiej ci to pospawa za piwo a w serwisie tyle kasy
    stracisz ze szok".
    Się naprawia i do przodu :)

    Tak BTW to my tu się emocjonujemy obowiązkowymi przeglądami skuterów -
    pojazdów, które ostatnio doprowadziły do ponownej 'rewolucji
    motoryzacyjnej' w małych miastach i na wsiach. Filozofia jest prosta -
    się naprawi i się jeździ a nie malkonteci i wydziwia ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-08-24 18:37:10
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Seba" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mu w szopie i jeździ jak nówka nie jedz z tym do serwisu,tylko do kogoś
    > znajomego na wieś lepiej ci to pospawa za piwo a w serwisie tyle kasy

    Wiesz... mi w MZ TS 250/1 tez pekla rama jakis czas temu... a wlasciwie to
    nie rama glowna, tylko te rury, ktore podtrzymuja siedzenie. Tuz za
    mocowaniem amortyzatorow. Ramy do TS'ki bez spawow w tym miejscu ciezko
    znalezc, wiec wsadzilem kawal dobrze dopasowanego preta, obcialem kawalek
    rury, zeby bylo wkolo czego spawac. Potem tylko mialem od cholery problemu,
    zeby to dobrze oszlifowac, zaszpachlowac i pomalowac, ale spawu nie
    zauwazysz. Trzyma sie toto juz z 5, moze 8 lat.

    Poza tym co ja z MZ'kami wyjezdzam...
    http://www.1tail.com/2005_GSXR_frame/

    Nie chce mi sie jeszcze szukac, ale byly chyba GSR'y z pekajacymi glowkami
    ramy. Takze japonczykom tez nie wychodzi;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. co nie znaczy, ze jestem fanem chinszczyzny

  • 4. Data: 2009-08-24 19:03:08
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Arni napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=cgvZRvEXkLY&feature=r
    elated

    No pęknięta rama - głupia sprawa ale się zdaża.
    Szczególnie jakbyś zobaczył co wiara na wsiach ze skuterkami wyprawia to
    byś się nie zdziwił, że ramy i w "markowych" skuterach pękają.
    Widziałem jak łebki skocznię kombinowali coby później taki strumyk
    przeskakiwać... (i przeskakują :-))

    --
    M.

  • 5. Data: 2009-08-24 20:14:48
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Widziałem jak łebki skocznię kombinowali coby później taki
    > strumyk przeskakiwać... (i przeskakują :-))

    http://www.youtube.com/watch?v=pHHGqdGaZVM&feature=r
    elated ludzka
    głupota nie zna granic ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2009-08-24 21:10:42
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Seba pisze:

> [...]
    > motoryzacyjnej' w małych miastach i na wsiach. Filozofia jest prosta -
    > się naprawi i się jeździ a nie malkonteci i wydziwia ;)

    taaa.. a potem...

    http://www.piomay.riders.pl/art/20050503_cud.html

    Pozniej sie okazalo ze przyczyna latania bylo prawdopodobnie rozjebanie
    sie zawieszenia BMW, pewnie przywiezionego w kawalkach i w Polsce
    zlozonego. A cytata z kierowcy BMW gdy patrzyl na ten zlom...: "jestem
    mechanikiem, dam rade zlozyc to jeszcze do kupy"

    My mielismy szczescie, wielu innych nie.

    (w policyjnych kartotekach pewnie by bylo ze "nieprzystosowal predkosci
    do warunkow jazdy")

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 7. Data: 2009-08-25 06:06:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:10:42 +0200, Piotr May napisał(a):

    > taaa.. a potem...
    >
    > http://www.piomay.riders.pl/art/20050503_cud.html

    Coś chyba nie wyczułeś ironii w moim poście.

    O Twojej 'przygodzie' kiedyś już czytałem - na całe szczęście
    jechaliście wtedy wolniej, aniżeli latał w ten dzień Wasz Anioł Stróż.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2009-08-25 10:30:13
    Od: " Bartek" <b...@g...pl>

    Arni <a...@N...spam> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=cgvZRvEXkLY&feature=r
    elated

    Rok temu w 2 osoby (lacznie okolo 170-180 kg) jezdzilem chinczykiem po dosc
    dziurawych czarnogorskich drogach.

    Zastanawialo mnie dlaczego czasami dystans pomiedzy moim brzuchem a kierownica
    znacznie sie zmniejsza:) Cale szczescie ze pozyczylismy sprzeta na 1 dzien, bo
    koljnego mogl by nie wytrzymac... Troche straszno.

    Bartek
    XL700VA

  • 9. Data: 2009-08-25 13:57:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik " Bartek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kierownica znacznie sie zmniejsza:)

    Dlatego, że jechałeś z żoną. Jakbyś jechał z kochanką, dystans znacznie by
    się zwiększył...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2009-08-25 15:05:49
    Od: " Bartek" <b...@g...pl>

    Grzybol <g...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Bartek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dlatego, że jechałeś z żoną. Jakbyś jechał z kochanką, dystans znacznie by
    > się zwiększył...

    Pudło.

    Z żona nie jechałem.

    Ale i tak nie rozumiem o co Ci chodzi:)