    From: Bogdan <"shudokan[tnij]"@tlen.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: dla starych wyjadaczy
    Date: Sun, 24 May 2009 22:22:40 +0200

    witam
    zapytanie kieruje do tych co obwozili swoje posladki roznymi sprzetami
    Kiedys mialem armature (drag star 650). Teraz potrzebowalbym cos w stylu
    70% szosa i 30% drogi nie utwardzone, lesne i piasek. Dobrze by bylo
    ekonomiczne, a za razem te 130 po drodze dalo rade. Dobrze by byl to sprzet
    malo awaryjny ale za razem taki by postawiony pod pabem ktos sobie go nie
    przywlaszczyl. No to sobie wymarzylem :D. Moze macie jakiegos dla mnie typa
    albo przynajmniej cos co by podchodzilo (tylko nie piszcie w stylu takie
    .... to tylko w ERZE)
    Mam 170cm i 78kg moze cos pomoze w wyborze.
    Z gory dzieki Bogdan