  • 11. Data: 2009-08-25 11:24:59
    Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:10:19 +0100, kamil napisał(a):

    > I pan z Asusa przyjdzie do mnie nastepnego dnia

    Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2009-08-25 12:05:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> wrote in message

    > Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)

    :)

    Kolega chce komputer do pracy, wiec raczej nie bedzie mial czasu i ochoty
    uzerac sie z panami ze sklepu zostawiajac sprzet na tydzien za kazdym razem,
    kiedy cos padnie. U mnie pracuja praktycznie same Delle (spore upusty dla
    srodowiska akademickiego) i o obsludze klientow biznesowych zlego slowa
    powiedziec nie moge. Fakt, ze call centre wciaz jest w indiach, ale cala
    obsluga klienta na 5.

    Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona gwarancje.
    Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow musza przyslac
    inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj biznes moze
    potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
    serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2009-08-25 15:24:27
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message news:h70k29$313$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
    > serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.

    on chce przeznaczyc na sprzet 3k, wiec nie ma szans, prawda?
    moze sobie zlozyc pc za 2,5k, zostawic 500pln w rezerwie na nieprzewidziane
    wypadki, uszkodzony element zastapic nowym a po powrocie z gwarancji
    opchnac na allegro i trzymac kase dalej na potencjalne awarie

    i nie ma szans zeby dowolna gwarancja onsite byla w podobnych okolicach
    cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
    pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba
    ze koszta nie graja roli

  • 14. Data: 2009-08-26 08:29:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
> [...]

    > cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
    > pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba

    Wlasnie dla przecietnego, nie znajacego sie rzeczy usera to jest rozwiazanie
    idealne, bo jakos nie wyobrazam sobie mojej mamy wymieniajacej padnieta
    czesc i opychajacej jej potem na allegro. Ale faktycznie cenowo tak dobrze
    nie bedzie, wiec nie ma tematu.

    Faktycznie moj blad, nie wzialem pod uwage ograniczen cenowych wiec tematu
    nie ma..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2009-08-26 10:16:50
    Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>

    Witam,

    tg wrote:
> [...]
    > wypadki, uszkodzony element zastapic nowym a po powrocie z gwarancji
    > opchnac na allegro i trzymac kase dalej na potencjalne awarie

    I tu się mylisz.
    "Sprzęt ma być finansowany ze środków zewnętrznych w ramach programu
    Fundacji, którym jestem objęty. Na sprzęt mam przeznaczyć 3k pln, a mój
    wkład wynosić 1% wartości zakupu."
    Czego nie wyda teraz, to Fundacja wyda na kogo innego.

    Ja w tym przypadku skusiłbym się na firmowego z rozszerzoną na 3 lata
    gwarancją on-site.
    Kiedys pracowałem w firmie w której były tylko Delle - serwis był
    znakomity. Zgłosiłem problem z konfiguracją karty muzycznej pod XP i
    następnego dnia pojawił się pan z nowa płytą główną, wymienił,
    uruchomił, przeprosił za problemy i wyszedł.

    Teraz z firmowych mam w pracy Fujitsu-Siemensy, HP i Lenovo. Na razie
    nic nie musiałem zgłaszać do serwisu.

    Nie starczy 3k PLN?
    Może kupić celerona zamiast DualCore? Do pracy biurowej wystarczy, chyba
    że na przykład obrabia dużo grafiki.
    Poszukać firmy komputerowej zamiast sklepu (w Warszawie np. Twins,
    Unia, APN Promise, Lumena, Exorigo, InsERT, Henwar), ewentualnie sklepy
    na Warszawskiej Giełdzie Komputerowej (koło GUS-u).
    Nie mają sieci sklepów w centrach handlowych do utrzymania, mają niższe
    marże, wiec mogą mieć ceny niższe od Vobisu, Komputronika i podobnych.

> [...]
    > cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
    > pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba

    W październiku zeszłego roku zestaw FSC Esprimo (płyta ze zintegrowaną
    grafiką, muzyką, lan-em, Intel Core 2 Duo, 2GB RAM, 250 GB HDD, Vista
    Bussines + XP Professional), monitor FSC 19", gwarancja 3 lata, UPS APC
    500VA, gwarancja 2 lata w sumie poniżej 2,700 PLN brutto.

    A jak się dobrze dogada, to w promocji dołożą mu drukarkę laserową.

    Pozdrawiam,
    Kuba