-
11. Data: 2009-08-25 11:24:59
Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:10:19 +0100, kamil napisał(a):
> I pan z Asusa przyjdzie do mnie nastepnego dnia
Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)
--
Jacek
-
12. Data: 2009-08-25 12:05:28
Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> wrote in message
news:3qxppkx00mxw.1nu522a9kplz8$.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:10:19 +0100, kamil napisał(a):
>
>> I pan z Asusa przyjdzie do mnie nastepnego dnia
>
> Uważaj bo pan ze sklepu ci przyjdzie, zwłaszcza następnego dnia :)
:)
Kolega chce komputer do pracy, wiec raczej nie bedzie mial czasu i ochoty
uzerac sie z panami ze sklepu zostawiajac sprzet na tydzien za kazdym razem,
kiedy cos padnie. U mnie pracuja praktycznie same Delle (spore upusty dla
srodowiska akademickiego) i o obsludze klientow biznesowych zlego slowa
powiedziec nie moge. Fakt, ze call centre wciaz jest w indiach, ale cala
obsluga klienta na 5.
Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona gwarancje.
Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow musza przyslac
inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj biznes moze
potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.
Pozdrawiam
Kamil
-
13. Data: 2009-08-25 15:24:27
Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
Od: "tg" <a...@b...cpl>
"kamil" <k...@s...com> wrote in message news:h70k29$313$1@inews.gazeta.pl...
> Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona gwarancje.
> Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow musza przyslac
> inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj biznes moze
> potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak tydzien u pana Jozka w
> serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.
on chce przeznaczyc na sprzet 3k, wiec nie ma szans, prawda?
moze sobie zlozyc pc za 2,5k, zostawic 500pln w rezerwie na nieprzewidziane
wypadki, uszkodzony element zastapic nowym a po powrocie z gwarancji
opchnac na allegro i trzymac kase dalej na potencjalne awarie
i nie ma szans zeby dowolna gwarancja onsite byla w podobnych okolicach
cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba
ze koszta nie graja roli
-
14. Data: 2009-08-26 08:29:42
Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
Od: "kamil" <k...@s...com>
"tg" <a...@b...cpl> wrote in message
news:5921e$4a940259$59641b7f$19532@news.upc.ie...
> "kamil" <k...@s...com> wrote in message
> news:h70k29$313$1@inews.gazeta.pl...
> i nie ma szans zeby dowolna gwarancja onsite byla w podobnych okolicach
> cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
> pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba
> ze koszta nie graja roli
Wlasnie dla przecietnego, nie znajacego sie rzeczy usera to jest rozwiazanie
idealne, bo jakos nie wyobrazam sobie mojej mamy wymieniajacej padnieta
czesc i opychajacej jej potem na allegro. Ale faktycznie cenowo tak dobrze
nie bedzie, wiec nie ma tematu.
Faktycznie moj blad, nie wzialem pod uwage ograniczen cenowych wiec tematu
nie ma..
Pozdrawiam
Kamil
-
15. Data: 2009-08-26 10:16:50
Temat: Re: desktop: składak, czy firmówka?
Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>
Witam,
tg wrote:
> "kamil" <k...@s...com> wrote in message
> news:h70k29$313$1@inews.gazeta.pl...
>> Lelek, jesli wezmiesz Della, skus sie tez na 3-letnia rozszerzona
>> gwarancje. Troche to kosztuje, ale spisz spokojnie i w razie problemow
>> musza przyslac inzyniera w nastepny dzien roboczy. Przelicz ile twoj
>> biznes moze potencjalnie stracic przez brak komputera, bo skladak
>> tydzien u pana Jozka w serwisie stoi, i sam przekalkuluj czy warto.
>
> on chce przeznaczyc na sprzet 3k, wiec nie ma szans, prawda?
> moze sobie zlozyc pc za 2,5k, zostawic 500pln w rezerwie na nieprzewidziane
> wypadki, uszkodzony element zastapic nowym a po powrocie z gwarancji
> opchnac na allegro i trzymac kase dalej na potencjalne awarie
I tu się mylisz.
"Sprzęt ma być finansowany ze środków zewnętrznych w ramach programu
Fundacji, którym jestem objęty. Na sprzęt mam przeznaczyć 3k pln, a mój
wkład wynosić 1% wartości zakupu."
Czego nie wyda teraz, to Fundacja wyda na kogo innego.
Ja w tym przypadku skusiłbym się na firmowego z rozszerzoną na 3 lata
gwarancją on-site.
Kiedys pracowałem w firmie w której były tylko Delle - serwis był
znakomity. Zgłosiłem problem z konfiguracją karty muzycznej pod XP i
następnego dnia pojawił się pan z nowa płytą główną, wymienił,
uruchomił, przeprosił za problemy i wyszedł.
Teraz z firmowych mam w pracy Fujitsu-Siemensy, HP i Lenovo. Na razie
nic nie musiałem zgłaszać do serwisu.
Nie starczy 3k PLN?
Może kupić celerona zamiast DualCore? Do pracy biurowej wystarczy, chyba
że na przykład obrabia dużo grafiki.
Poszukać firmy komputerowej zamiast sklepu (w Warszawie np. Twins,
Unia, APN Promise, Lumena, Exorigo, InsERT, Henwar), ewentualnie sklepy
na Warszawskiej Giełdzie Komputerowej (koło GUS-u).
Nie mają sieci sklepów w centrach handlowych do utrzymania, mają niższe
marże, wiec mogą mieć ceny niższe od Vobisu, Komputronika i podobnych.
>
> i nie ma szans zeby dowolna gwarancja onsite byla w podobnych okolicach
> cenowych, znowu powtarzam - to jest fajna rzecz ale nie przy zwyklym
> pc dla przecietnego, znajacego sie chociaz troche na rzeczy usera, chyba
> ze koszta nie graja roli
W październiku zeszłego roku zestaw FSC Esprimo (płyta ze zintegrowaną
grafiką, muzyką, lan-em, Intel Core 2 Duo, 2GB RAM, 250 GB HDD, Vista
Bussines + XP Professional), monitor FSC 19", gwarancja 3 lata, UPS APC
500VA, gwarancja 2 lata w sumie poniżej 2,700 PLN brutto.
A jak się dobrze dogada, to w promocji dołożą mu drukarkę laserową.
Pozdrawiam,
Kuba