  • 31. Data: 2011-06-18 21:32:16
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K,

    Saturday, June 18, 2011, 8:59:53 PM, you wrote:

    > masz tendencje do konfabulacji, nie "W trakcie zwalniania
    > wyjedza mu traktor." tylko zwalnia bo widzi z daleka ze traktor wyjezdza
    > lub moze miec taki zamiar (myslacy motocyklista;).

    Myślący? Instynkt zasozachowawczy na poziomie pantofelka zadziałał.
    Palant zapierdalający na wąskiej drodze trzysta nie myśli.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-06-18 21:32:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Saturday, June 18, 2011, 9:11:57 PM, you wrote:

    > Jakby jechal 400 to by zdazyl przed traktorem, proste.
    > http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
    > Jak widac mozna i 300 w nieco gestszym ruchu ulicznym ;-)

    Można ale nie wolno. Czujesz różnicę?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-06-18 22:29:03
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:itim2q$bvs$1@news.dialog.net.pl...
    > Bredzisz. Osobnicy w twoim stylu są tu mniejszością.
    Oczywiscie, myslacych jest tu zdecydowanie malo, wiecej jest z kompleksem
    malego fiutka.

    > To akurat nie jest potrzebne do stwierdzenia faktu, że bohater tematowego
    > filmiku jest debilem.
    Takim samym, jak inni debile zapieprzajacy +80 na innych drogach.

    > Oszzyfffiście.
    No widzisz, zgadzasz sie ze mna.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 34. Data: 2011-06-18 22:30:00
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:itim5s$bvs$2@news.dialog.net.pl...

    > To fakt.

    > Co nie znaczy, że byłaby miejscem jakkolwiek odpowiednim. Przynajmniej w
    > Polsce.
    ALe przeciez "to" twierdzi, ze sa miejsca do tego odpowiednie w Polsce na
    drogach publicznych.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 35. Data: 2011-06-18 22:30:45
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:itifnk$8ov$1@news.dialog.net.pl...

    > Daj spokój, to motocyklista. Jeden z tych jeżdżących szybko _i_
    > bezpiecznie.
    Gowno wiesz i gowno mnie znasz.
    Nie wiesz jak jezdze wiec daruj sobie takie komentarze.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 36. Data: 2011-06-18 22:33:04
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > masz tendencje do konfabulacji, nie "W trakcie zwalniania
    > wyjedza mu traktor." tylko zwalnia bo widzi z daleka ze traktor wyjezdza
    > lub moze miec taki zamiar (myslacy motocyklista;).
    No to wyhamowal spokojnie. W czym problem?
    Mial kawalek drogi przyspieszyl, pozniej zwolnil.
    Oprocz predkosci, z czym przegial, nie zrobil nic glupiego.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 37. Data: 2011-06-18 22:55:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-18 22:33, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "K"<g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > No to wyhamowal spokojnie. W czym problem?
    > Mial kawalek drogi przyspieszyl, pozniej zwolnil.
    > Oprocz predkosci, z czym przegial, nie zrobil nic glupiego.

    Nie zrobił nic głupiego poza przekroczeniem prędkości? Już sam zamiar
    _takiej_jazdy_w_takich_warunkach_ był głupi. Tym razem miał o tyle
    szczęście, że udało mu się przeżyć. Innym razem może mieć jednak pecha.
    Oby tylko nie zgarnął kogoś niewinnego na tamten świat.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2011-06-18 23:13:12
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
    > http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
    > sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.
    Jeszcze sie menda pluje bo musial hamowac.

    Tacy goscie powinni miec zakaz rozmnazania sie.
    Nienawidze glupoty i arogancji w zadnej formie.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 39. Data: 2011-06-18 23:24:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 10:41:54 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    jechał szybko, bardzo szybko.
    Ale jakoś bez paniki wyhamował.
    nie żebym to pochwalał

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2011-06-18 23:29:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 20:05:49 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > A co jest nie tak? Poruszył temat tabu?

    nie, tylko ostatnio co chwila pojawia sie tu jakiś nowy co musi zaistnieć
    linkiem prosto z Fucktu