  • 11. Data: 2009-07-24 19:15:14
    Temat: Re: czyszczenie klawiatury...
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    mu pisze:

    > tak, jest to mozliwe. mam logitecha (innego) i sa tam sruby, dodatkowo sa
    > pod klawiszami: + na numerycznej i tab/caps z lewej strony.

    Po co rozkręcać, wyjmować klawisz jak można umyć ciffem. W szczelinach
    wacikami do uszu.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-07-24 19:20:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Przy najbliższym czyszczeniu klawiatury mam zamiar wydłubać wszystkie
    > klawisze a potem losowo je powkładać z powrotem. Nikt już
    > nie usiądzie przy moim komputerze, <evil laugh>ha, ha, ha</evil laugh>

    Na drugi raz przed dopuszczeniem kogoś do swojego komputera zaproś tą
    osobę do łazienki i poproś, żeby umyła sobie ręce. Sam też nie zasiadaj do
    komputera zanim nie umyjesz rąk.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-07-25 05:53:40
    Od: "Andre" <andrehull@cut_poczta_this.fm>

    Animka wrote:

    > Po co rozkręcać, wyjmować klawisz jak można umyć ciffem. W
    > szczelinach wacikami do uszu.

    bo jest latwiej i wszedzie sie dojedzie?

    Andre

  • 14. Data: 2009-07-25 16:00:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 24 Jul 2009 16:51:08 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]

    moja kolezana ma cos takiego na kazdej klawiaturze (przynajmniej na
    srodkowej jej czesci) po niecalym roku pracy. zatrudnie ja jako
    praczke do klawiatur.

    >Przy najbliższym czyszczeniu klawiatury mam zamiar wydłubać wszystkie
    >klawisze a potem losowo je powkładać z powrotem. Nikt już
    >nie usiądzie przy moim komputerze, <evil laugh>ha, ha, ha</evil laugh>

    coraz wiecej ludzi pisze bezwzrokowe i jest im rybka co jest na
    klawiszach napisane. wazne zeby te pypcie na [F] i [J] byly. <rs>