  • 21. Data: 2016-02-02 10:15:43
    Temat: Re: czym zastąpić dekoder kwadraturowy, liczniki, sumator
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 09:11, Artur Miller pisze:

    > a przy okazji, spojrzałes na LM628/629 ? PID, trajektorie i interfejs
    > enkodera plus wyjście PWM albo na DAC - w jednej wygodnej kostce.

    Teraz spojrzałem. Tanie to niestety nie jest. Specjalnie dostępne
    w Polsce też nie.

  • 22. Data: 2016-02-02 10:30:19
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 10:15, ww pisze:

    > Teraz spojrzałem. Tanie to niestety nie jest. Specjalnie dostępne
    > w Polsce też nie.

    Zamówiłem próbki ale podobno byle komu nie wysyłają. Na ebayu coś jest
    (sądząc po cenach to też pewnie jakieś sample).

  • 23. Data: 2016-02-02 10:53:35
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-02 o 10:30, ww pisze:

    > Zamówiłem próbki ale podobno byle komu nie wysyłają. Na ebayu coś jest
    > (sądząc po cenach to też pewnie jakieś sample).

    ile tego Ci trzeba?

    a.

  • 24. Data: 2016-02-02 11:07:33
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 10:53, Artur Miller pisze:

    > ile tego Ci trzeba?

    Przyjmę każdą ilość :)

    Na początek do testów potrzeba mi 1 (przy optymistycznym założeniu, że
    już na wstępie bym go nie uszkodził), natomiast w maszynie silniki mam 3
    więc docelowo chyba tyle.

  • 25. Data: 2016-02-25 09:02:40
    Od: ww <w...@o...pl>

    > ile tego Ci trzeba?

    No to zamówiłem 5 sztuk LM629. Tydzień zajęło wysłanie a teraz drugi
    tydzień czeka na odprawę w Hong-Kongu. Szlag by to trafił.

  • 26. Data: 2016-02-25 09:16:46
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-25 o 09:02, ww pisze:
    > No to zamówiłem 5 sztuk LM629. Tydzień zajęło wysłanie a teraz drugi
    > tydzień czeka na odprawę w Hong-Kongu. Szlag by to trafił.

    jesteś może z Wrocławia albo Poznania? albo po drodze? :)

    a.

  • 27. Data: 2016-02-25 10:12:58
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-25 o 09:16, Artur Miller pisze:

    > jesteś może z Wrocławia albo Poznania? albo po drodze? :)

    Prawie ;) Okolice Gliwic

  • 28. Data: 2016-02-25 12:52:28
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-25 o 10:12, ww pisze:

    > Prawie ;) Okolice Gliwic

    too bad... napisz pls na arrmii małpa tlen kropka pl, podrzuć swoj
    adres, to Ci wyślę jedna sztukę, żebyś nie musiał czekać z robotą, na
    poniedziałek będzie. A jak będę w okolicach, to sie na browara wproszę :)

    a.

  • 29. Data: 2016-02-29 08:52:54
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-25 o 12:52, Artur Miller pisze:

    > too bad... napisz pls na arrmii małpa tlen kropka pl, podrzuć swoj
    > adres, to Ci wyślę jedna sztukę, żebyś nie musiał czekać z robotą, na
    > poniedziałek będzie. A jak będę w okolicach, to sie na browara wproszę :)

    Wybacz brak odpowiedzi. Mnie się aż tak nie spieszy żeby kogoś
    specjalnie fatygować. Po prostu lubię mieć wszystko na już nawet jeśli
    potem pół roku leży.