  • 11. Data: 2017-10-06 18:27:46
    Temat: Re: czym słuchać audiobooków
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 4 Oct 2017 04:03:39 -0700 (PDT), g...@g...com
    napisał(a):

    > Po promocji Orlenowskiej wpadłem na całego w słuchanie książek :)
    >
    > Sprawa wygląda tak: nowy telefon ma za cichy głośnik, i myślę jak poprawić
    sytuację.
    > Użytkuję 2 auta z radiami bez bluetooth z czego jedno wbudowane.
    > Audiobuczki mam na telefonie, dostępne przez bluetooth lub gniazdko słuchawkowe.

    > * Jakieś pomysły jeszcze?

    Emulator zmieniarki.

    --
    Yakhub

  • 12. Data: 2017-10-10 21:20:28
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.soBowki.com>

    W dniu 2017-10-04 o 13:03, g...@g...com pisze:
> [...]
    > Użytkuję 2 auta z radiami bez bluetooth z czego jedno wbudowane.
    > Audiobuczki mam na telefonie, dostępne przez bluetooth lub gniazdko słuchawkowe.

    A nie napisałeś jakie to radia - gniazda USB mają?
    Jak mają, to może i po USB zobaczą katalogi w telefonie. A jak nie mają,
    to już dobrzy ludzie radzili - zrzucić z telefonu pliki na CD.

    ps. Audiobooki do słuchania w samochodzie to kapitalna sprawuszka. Na
    wyższym poziomie wtajemniczenia będziesz wysysał ścieżki dźwiękowe z
    ulubionych filmów. :-)