-
11. Data: 2012-02-21 19:48:18
Temat: Re: czy warto sie (nie) specjalizowac
Od: " " <f...@g...pl>
Przemek O <p...@o...eu> napisał(a):
> W dniu 2012-02-20 23:06, Arkadiusz Dymek pisze:
> >> OK, zgadzam się. Ale wtedy do była reguła a teraz wyjątki.
> >> Chodziło mi raczej o grę typowo serwowaną na szerokim rynku, coś typu
> >> np. NFS. Jedna osoba nie jest w stania, a i często nie będzie na tyle
> >> utalentowana, żeby zrobić wszystko samemu.
> >> Zresztą przytoczony tutaj Minecraft też tak na dobrą sprawę potwierdza
> >> tę regułę. Grafika i muzyką raczej nie grzeszy :P
> >>
> >
> > No, ale gość raczej nie pyta, czy warto uczyć się renderingu i gry na
> > organach.
>
> A moja odpowiedź tego też nie dotyczyła. Z grami to był tylko przykład
> wskazujący, że błędnym jest podejście w którym chcemy być w każdej
> dziedzinie specjalistą. Nic z tego dobrego nie wyjdzie.
> Trzeba mieć wiedzę ogólną w zakresie potrzebnym do programowania.
> Natomiast specjalizację zdobywa się w trakcie pracy i dotyczy to zarówno
> specjalizacji na zasadzie dogłębnego poznania środowiska (i nie chodzi
> tylko o te programistyczne) oraz dziedziny w której się obraca.
>
mozna przeformulowac to (moje) pytanie na sposob:
czy warto sie zajmowac wieloma rzeczami czy niewieloma
(pominawszy pytanie czy wogole warto sie tym zajmowac
bo z czasem coraz bardziej watpie)
- w moim wypadku jest to dla mnie trudne w odpowiedzi
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2012-02-21 20:48:20
Temat: Re: czy warto sie (nie) specjalizowac
Od: Przemek O <p...@o...eu>
W dniu 2012-02-21 20:48, f...@g...pl pisze:
> mozna przeformulowac to (moje) pytanie na sposob:
> czy warto sie zajmowac wieloma rzeczami czy niewieloma
> (pominawszy pytanie czy wogole warto sie tym zajmowac
> bo z czasem coraz bardziej watpie)
> - w moim wypadku jest to dla mnie trudne w odpowiedzi
Warto się zajmować tym co sprawia nam przyjemność. Jeśli dodatkowo daje
to możliwość dobrego utrzymania się to czego chcieć więcej?
pozdrawiam,
Przemek O.