-
21. Data: 2016-10-19 14:06:51
Temat: Re: czy są legalne led H4?
Od: Jacek <k...@a...com>
W dniu 18.10.2016 o 17:53, re pisze:
> Jak może być 13,2 V jak regulator alternatora robi 14,5 ?
Jedno ogniwo/cela akumulatora ma 2,2 V, więc 6 ma 13,2 i dlatego tyle.
Alternator faktycznie pogania do 14 z hakiem.
Jacek
-
22. Data: 2016-10-19 16:20:16
Temat: Re: czy są legalne led H4?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nu7nkr$rou$...@n...news.atman.pl...
W dniu 18.10.2016 o 17:53, re pisze:
>> Jak może być 13,2 V jak regulator alternatora robi 14,5 ?
>Jedno ogniwo/cela akumulatora ma 2,2 V, więc 6 ma 13,2 i dlatego
>tyle.
Swiezo po ladowaniu.
>Alternator faktycznie pogania do 14 z hakiem.
Tym niemniej w regulacji R37 napiecie testowe wynosi 13.2V.
Dla zarowek wiekszej mocy, bo dla mniejszej 13.5V.
Czyzby jednak zakladali spadek napiecia na przewodach ?
J.
-
23. Data: 2016-10-20 08:30:21
Temat: Re: czy są legalne led H4?
Od: viktorius <v...@i...pl>
W dniu 2016-10-19 o 16:20, J.F. pisze:
> Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nu7nkr$rou$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 18.10.2016 o 17:53, re pisze:
>>> Jak może być 13,2 V jak regulator alternatora robi 14,5 ?
>> Jedno ogniwo/cela akumulatora ma 2,2 V, więc 6 ma 13,2 i dlatego tyle.
>
> Swiezo po ladowaniu.
>
>> Alternator faktycznie pogania do 14 z hakiem.
>
> Tym niemniej w regulacji R37 napiecie testowe wynosi 13.2V.
> Dla zarowek wiekszej mocy, bo dla mniejszej 13.5V.
> Czyzby jednak zakladali spadek napiecia na przewodach ?
>
13.2 masz na wyłączonym silniku i w pełni sprawnym akumulatorze, to są
zapewne warunki wyjściowe dla testu.
Alternator musi dać większe napięcie, bo przecież jakoś ten akumulator
trzeba podładować po odpaleniu.
--
viktorius