  • 11. Data: 2009-08-20 23:11:34
    Temat: Re: czy ktos wie jak dziala 'automatyczny' prostownik?
    Od: "Asdf :)" <g...@g...com>

    On 20 Sie, 17:13, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > Tzn co wyzwala w nim plyniecie pradu?

    Zamkniecie obwodu :)
    Prawdopodobnie masz prostownik tzw. dwustopniowy, przy małym
    napięciu aku ładuje dużym prądem, a potem przechodzi w tryb
    buforowy. Dlatego można go włączyć na całą zimę i nie zabić
    aku, a i do doładowania po dłuższym przestoju powinien się nadać...
    Ale jako że nie widziałem twojego prostownika (ani instrukcji do
    niego), więc głowy nie dam :)

    --
    Pzdr, GM
    Suzuki DR 650 RSE

  • 12. Data: 2009-08-21 05:45:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    greg pisze:

    > Koszt nowego aku to tyle co jedno tankowanie, no, góra dwa.

    Wiec albo masz olbrzymi zbiornik w motocyklu albo kupujesz chinskie
    akumulatory na bazarze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-08-21 08:40:52
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > ps.
    > zachowaj trochę kultury na przyszłość, bo nikomu nie imponujesz
    > słownictwem...

    politycy i biznesmeni nie maja kultury to i ja sobie nie bede
    przespacjalnie folgowal.

    Poza tym to byl okrzyk zachwytu. Na pewno bardziej kulturalny niz 'O
    KURWA!' :)

    a imponowac mi sie nie spieszy, byle bym w jednym kawalku do grobu
    dojechal

  • 14. Data: 2009-08-21 08:44:36
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Wiec albo masz olbrzymi zbiornik w motocyklu albo kupujesz chinskie
    > akumulatory na bazarze.

    a ue?

    http://www.mdsbattery.co.uk/shop/productprofile.asp?
    ProductGroupID=1402&source=base

    34 funty doreczone.
    bak 12 litrow po 1.05 za litr = 12.60

    No dobra - 3 baki!! Przegralem!

  • 15. Data: 2009-08-21 08:55:11
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 21.08.2009 f...@g...com <f...@g...com>
    napisał/a:

    > politycy i biznesmeni nie maja kultury to i ja sobie nie bede
    > przespacjalnie folgowal.

    LOL :)
    A wiesz co znaczy folgować sobie?

    --
    [...] Vicariously I
    Live while the whole world dies

  • 16. Data: 2009-08-21 23:17:26
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > LOL :)
    > A wiesz co znaczy folgować sobie?

    oops, chyba w pracy pisalem, skoro az tak nie myslalem :)

    Ps. A ten Roczniak to mnie az do Lublina sledzi! :)

  • 17. Data: 2009-09-04 08:33:46
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "White Power " <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > f...@g...com <f...@g...com>

    > Prostownik zamienia trójfazowy prąd przemienny wychodzacy z alternatora w
    > prąd stały, najczesciej składa się jedynie z trzech diód prostowniczych. A
    > co
    > do jakiejś regulacji napiecia, to od tego jest regulator napiecia.

    Kolega wspomnial o prostowniku jednopolowkowym. Pozwole sobie zauwazyc ze
    juz wynaleziono takze prostowniki dwupolowkowe i te wlasnie, jako
    sprawniejsze, znalazly zastosowanie w alternatorach pojazdow. Przy
    trojfazowym alternatorze dwupolowkowy prostownik to 6 diod.
    "Jakas" regulacja napiecia, w zaleznosci od konstrukcji alternatora moze sie
    odbywac w tej samej "kosteczce" w ktorek zabudowano uklad prostowniczy - tak
    bywa przy alternatorach samowzbudnych.
    Do Autora: by poplynal prad trzeba zamknac obwod pomiedzy zrodlem napiecia i
    jego odbiornikiem.
    Cieszesiezemoglempomoc.

    weFAQ&v=qvj