eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy egr ma wplyw na temperature silnika?czy egr ma wplyw na temperature silnika?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "marek" <k...@o...bn>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: czy egr ma wplyw na temperature silnika?
    Date: Sun, 19 Jun 2011 20:55:17 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <itlgoi$rhl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308509778 28213 84.10.162.122 (19 Jun 2011 18:56:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jun 2011 18:56:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: rkonioo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2377159
    [ ukryj nagłówki ]

    sytuacja wyglada tak. turbodizel japonski, 2,5l pojemnosci, konstrukcyjnie
    stary jak swiat.
    silnik jest w super kondycji, uklad chlodzenia rowniez (nowa chlodnica,
    oczyszczony uklad).
    temperatura zawsze stala w miejscu, czy to zima czy lato i upaly po 40
    stopni. jednak przy bardzo dlugich podjazdach (kilkanascie km) o sporym
    nachyleniu (pod 12% zdaje sie) chlodzenie nie wydalalo i po kilkunastu
    minutach jazdy na 2 biegu auto sie zaczynalo gotowac.
    robilem cuda, lacznie z wymiana chlodnicy na miedziana oraz blokowaniem
    wisko na stale. i nic to nie dalo. trudno, uznalem ze tak ma byc i jest to
    wada (bywaly w historii silniki z takimi wadami, np F.Testarossa).

    dzisiaj z nudow wzialem kawalek nierdzewki i wycialem zaslepke na egr.
    zaslepilem w 5 minut i bardzo sie zdziwilem.
    Auto sprawia wrazenie jakby dostalo z 50 koni, na wolnych obrotach
    blyskawicznie sie wkreca do 4krpm. podczas jazy rowniez czuc wiekszego kopa.
    nie jest to efekt placebo poniewaz zaraz po robocie, ruszajac z parkingu na
    wstecznym po prostu auto wyrwalo mi tak do tylu ze prawie przywalilem w
    budynek :D rowniez przyspieszenie od 0 do 100 spadlo z minut, do sekund :)

    i teraz pytanie. Czy zestawienie kilku spraw:
    - mniejsza moc
    - wieksze cisniecie gazu
    - dolot goracych spalin do cylindrow

    moglo spowodowac wieksze grzanie sie silnika ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: