-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "marek" <k...@o...bn>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: czy egr ma wplyw na temperature silnika?
Date: Sun, 19 Jun 2011 20:55:17 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <itlgoi$rhl$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308509778 28213 84.10.162.122 (19 Jun 2011 18:56:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jun 2011 18:56:18 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-User: rkonioo
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2377159
[ ukryj nagłówki ]sytuacja wyglada tak. turbodizel japonski, 2,5l pojemnosci, konstrukcyjnie
stary jak swiat.
silnik jest w super kondycji, uklad chlodzenia rowniez (nowa chlodnica,
oczyszczony uklad).
temperatura zawsze stala w miejscu, czy to zima czy lato i upaly po 40
stopni. jednak przy bardzo dlugich podjazdach (kilkanascie km) o sporym
nachyleniu (pod 12% zdaje sie) chlodzenie nie wydalalo i po kilkunastu
minutach jazdy na 2 biegu auto sie zaczynalo gotowac.
robilem cuda, lacznie z wymiana chlodnicy na miedziana oraz blokowaniem
wisko na stale. i nic to nie dalo. trudno, uznalem ze tak ma byc i jest to
wada (bywaly w historii silniki z takimi wadami, np F.Testarossa).
dzisiaj z nudow wzialem kawalek nierdzewki i wycialem zaslepke na egr.
zaslepilem w 5 minut i bardzo sie zdziwilem.
Auto sprawia wrazenie jakby dostalo z 50 koni, na wolnych obrotach
blyskawicznie sie wkreca do 4krpm. podczas jazy rowniez czuc wiekszego kopa.
nie jest to efekt placebo poniewaz zaraz po robocie, ruszajac z parkingu na
wstecznym po prostu auto wyrwalo mi tak do tylu ze prawie przywalilem w
budynek :D rowniez przyspieszenie od 0 do 100 spadlo z minut, do sekund :)
i teraz pytanie. Czy zestawienie kilku spraw:
- mniejsza moc
- wieksze cisniecie gazu
- dolot goracych spalin do cylindrow
moglo spowodowac wieksze grzanie sie silnika ?
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.11 14:44 PaweL
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=