  • 11. Data: 2009-04-03 12:32:51
    Temat: Re: czy bedziemy miec w tym roku motogp do pobrania
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Piotr May pisze:

    > Sportklub - Telewizja Cyfrowa N

    A masz z recorderem ?
    no to wiesz juz co masz zrobic... :)

    Wdziecznosc ogolu - bezcenna... :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 12. Data: 2009-04-03 12:37:41
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 14:32, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > mialem na mysli cale to wasze  obcegowe foróm

    a to. forum.

    - gildor sforum

  • 13. Data: 2009-04-03 12:38:21
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 14:17, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > Sportklub  - Telewizja Cyfrowa N
    >
    > uff, mam :)

    to zostajesz naczelnym zgrywaczem. co dalej z tym to już sam wiesz sam

    - gildor

  • 14. Data: 2009-04-03 12:43:25
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Piotr May pisze:

    > Bedziesz do mnie przyjezdzal ogladac czy przekazesz mi sposob jak toto
    > wydobyc z tego recordera ?

    Chetnie - 2 warunki
    1. zrobia autostrade do Kielc - wersja nuda...
    2. wybuduja droge - 400 km winkli - z super asfaltem - preferowane :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 15. Data: 2009-04-03 12:45:59
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Norbi pisze:

    > Chetnie - 2 warunki
    > 1. zrobia autostrade do Kielc - wersja nuda...
    > 2. wybuduja droge - 400 km winkli - z super asfaltem - preferowane :)

    Puki co pewnie zaden z tych warunkow nie zostanie spelnione wiec...
    ... powiedz mi jak toto wydobyc zes tego rekordera :P

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 16. Data: 2009-04-03 12:54:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr May napisał(a):
    > ... powiedz mi jak toto wydobyc zes tego rekordera :P

    Naciśnij edżekt. Głombie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 17. Data: 2009-04-03 19:44:01
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Piotr May" napisał :
    > ... powiedz mi jak toto wydobyc zes tego rekordera :P

    Ja też, ja też chcę to wiedzieć. I nagram i wystawię na fufufu i eftepe jak
    się dowiem.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 18. Data: 2009-04-04 18:58:02
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message
    > Bedziesz do mnie przyjezdzal ogladac czy przekazesz mi sposob jak toto
    > wydobyc z tego recordera ?

    Jeżeli podłączysz nbox do karty telewizyjnej w komputerze,
    to będziesz mógł zgrać na dysk twardy komputera
    dowolną zawartość z nbox (w jakości SD).

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 19. Data: 2009-04-04 19:07:57
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "Piotr May" <p...@r...pl> wrote in message
    >
    > Jeżeli podłączysz nbox do karty telewizyjnej w komputerze,
    > to będziesz mógł zgrać na dysk twardy komputera
    > dowolną zawartość z nbox (w jakości SD).

    Juz to proponowalem
    w sumie - zrzuta po 5 zl od lebka i karte sobie kupi dobra :)
    bo nie ma takowej w kompie...

    Chetnych nie powinno brakowac

    Norbi
    KFazer'03

  • 20. Data: 2009-04-04 21:02:30
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Norbi" <n...@o...pl> wrote

    > Juz to proponowalem
    > w sumie - zrzuta po 5 zl od lebka i karte sobie kupi dobra :)
    > bo nie ma takowej w kompie...

    Niech mu firma zakupi :-) mozna tez podlaczyc
    nagrywarke dvd do nboxa i tez sie da.
    Oczywiscie wszystko w SD.

    > Chetnych nie powinno brakowac

    Ja dziekuje mam UPC :-P