  • 11. Data: 2009-07-06 21:11:43
    Temat: Re: cyfrowa kablowka zamiast dvb-c to w dvb-t
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości
    news:h2segt$23v4$1@news.ett.com.ua...

    > i co? tym kanałem zwrotnym telewizor nadaje do nadajnika DVB-T odległego o
    > kilkadziesiąt km? :)

    wyboraz sobie ze tak tez mozna. Ale latwiej jest robic to np. po gsm-gprs
    czy po telefonie analogowym.

  • 12. Data: 2009-07-22 17:39:58
    Od: Skinner <d...@g...com>

    On 6 Lip, 23:11, "sensei" <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w
    wiadomościnews:h2segt$23v4$1@news.ett.com.ua...

    > wyboraz sobie ze tak tez mozna. Ale latwiej jest robic to np. po gsm-gprs
    > czy po telefonie analogowym.

    O ten sam Gość pozdrawiam sensei'a
    Też mnie to zdziwiło. Tv z kanałem zwrotnym po eterze??? Nadajnik w
    kieronku klienta musi miec kilka KW, zwrotnie telewizor chyba też
    powinien mieć sporo W.
    Ale mam taki TV z wejściem ethernet rj45. Był też taki z WLAN'em ale
    troszkie drogi. Logiczniej, prościej i taniej jest wysyłać informacje
    zwrtone netem np z tv kablowej, neostrady, itp