  • Data: 2009-06-30 22:07:50
    Temat: cyfrowa kablowka zamiast dvb-c to w dvb-t
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    http://www.promaxelectronics.com/ing/news/extdnew.as
    p?text=156

    cyfrowa kablowka kompatybilna z dvb-t - inne podejscie do tematu.

    Dla mnie najwiekszym bezsensem jest to, ze aby ogladac programy z
    kablowki jestem zmuszany do wziecia dodatkowego pudla, ktore zre prad.

    Mozna miec np. tv z hybrydowym tunerem dvb-c/dvb-t - sa takie, albo
    prosciej tv pod dvb-t i takiz sygnal zamiast z anteny naziemnej to
    wziac po prostu z kabla bez dodatkowych sprzetow.

    Nie sadzicie, ze to jest bardziej normalne zastosowanie?

    --
    ThinkXtra