  • 1. Data: 2013-08-23 11:30:59
    Temat: co tam można za darmo pooglądać z satelity?
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    witam

    Mam stary TV i antene, bo kiedyś mialem Nkę. Narazie niczego w tym TV
    nie oglądam. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby zamiast dekodera
    DVB-T, kupić jakiś stary tuner SAT? TVP 1,2,3 kultura i disco kanały
    mnie nie interesują. Czy Za darmo można z satelity oglądać tvn, polsat,
    jakieś bajki dla dzieci ? (mogą być po angielsku)
    ToMasz

    PS z tego samego satelity na którym była Nka

  • 2. Data: 2013-08-23 12:10:58
    Temat: Re: co tam można za darmo pooglądać z satelity?
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-08-23 11:30, Tomasz donosi, że:
    > Czy Za darmo można z satelity oglądać tvn, polsat,
    > jakieś bajki dla dzieci ? (mogą być po angielsku)
    > PS z tego samego satelity na którym była Nka

    Tutaj masz cały wykaz darmowych:
    http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta.php
    w tym polskie:
    http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta_pol.php

    O Polsacie czy TVN - zapomnij. Chyba, że odkupisz od kogoś Telewizję na
    kartę na starych zasadach - tam podstawowe kanały są za darmo do 2016.

  • 3. Data: 2013-08-23 17:20:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >
    > O Polsacie czy TVN - zapomnij. Chyba, że odkupisz od kogoś Telewizję na
    > kartę na starych zasadach - tam podstawowe kanały są za darmo do 2016.

    Tylko po co, skoro to samo jest w powietrzu naziemnie?

  • 4. Data: 2013-08-23 22:05:35
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-08-23 11:30, Tomasz pisze:

    > Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby zamiast dekodera
    > DVB-T, kupić jakiś stary tuner SAT?

    Nie lepiej... To już kup ten dekoder DVB-T.

    --
    Jacek S.