  • 11. Data: 2016-01-07 09:27:55
    Temat: Re: co podlaczyc do telewizora zeby uzywac skype?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
    > korzystac ze skype?

    ja też miałem taki problem i padło że kupię pudełko z hdmi i androidem.
    Tyle że prędkość takiego "pudełka" pozostawia wiele do życzenia. no więc
    wpadłem na pomysł aby do plecków TV przymocować laptopa z rozbitym
    ekranem. Niestety wtedy laptopów nie było na allegro, więc kupiłem płytę
    główną zhdmi. dysk i zasilacz miałem, klawiaturę bezprzedwodwą też. tak
    więc za 150 zł zrobiłem taki "smart" ze mucha nie siada. całośc była
    przymocowana do tego uchwytu którym był mocowany TV do ściany.
    Zastanów się nad lapkiem z rozbitym ekranem
    ToMasz

  • 12. Data: 2016-01-07 13:19:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    > telewizor (U50S6806S) teoretycznie jest 'smart', ale klipy youtube odtwarza w max
    360-480p i na ekranie 4k wyglada to slabo
    > samo odpalenie aplikacji w tv tez trwa zdecydowanie za dlugo
    > (chociaz jako tv i odtwarzacz z usb zdecydowanie moge polecic, w tej cenie nie ma
    chyba zadnej konkurencji)
    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz korzystac ze
    skype?

    Mam dwa pytania:
    * TV po ethernecie, czy po wi-fi?
    * Jak z TV wybrać (wyszukać) z YouTube filmy tylko o wysokiej rozdzielczości
    (powiedzmy od 720 p w górę)?
    W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleźć - mam na myśli
    YT jako aplikację SmartTV, a nie wchodzenie na YT.com przez przegladarkę co owszem
    działa, ale jest mocno upierdliwe)
    Z kolei w tunerze Ariva 253 niby jest w menu opcja 720, ale i tak nie działa
    (wyszukuje wszystko).

  • 13. Data: 2016-01-07 13:40:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 7 Jan 2016 13:19:35 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

> [...]
    (powiedzmy od 720 p w górę)?
    >W moim HU6900 takiej opcji w ogóle nie widzę (może nie umiem znaleźć - mam na myśli

    W aplikacji YT w Samsungach które używam z lewej strony jest
    "klawiatura" do wyszukiwania a z prawej pojawiają się wyszukane filmy.
    Nad pierwszym filmem jest przełącznik "wszystkie" vs "HD".

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2016-01-07 15:49:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    m4rkiz wrote:
    > pytanie raczej nie o PC, ale niezbyt widze gdzie moglo by sie bardziej
    > nadawac
    >
    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p oraz
    > korzystac ze skype?

    Ja mam Raspberry Pi 2 z OpenElec/Kodi i Youtube działa ładnie. Ze skype
    nie korzystam, ale nie powinno być problemu. Zakładając, że Rpi 2 z
    obudową, zasilaczem, kartą SD to ok. 400 zł, zostaje stówa na kamerkę.
    Do sterowania tym będziesz potrzebował smartfona/tableta lub jeszcze na
    dokładkę odpowiedni pilot/mini klawiaturka bezprzewodowa.

  • 15. Data: 2016-01-07 16:05:12
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2016-01-06 o 14:40, m4rkiz pisze:

    > pytanie raczej nie o PC

    ODRADZAM tak formułować pytanie, ALBOwiem obawiam się, że KTOŚ ze
    spamerów (o idiotach nie wspomnę) MOŻE COŚ nie zrozumieć z zawartej
    wyżej sugestii;)

    > co podlaczyc do tv po hdmi zeby ogladac plynnie youtube w 1080p

    Jeśli masz odtwarzacz blu ray (nawet ze średniej półki) to POLECAM
    sprawdzić. YT ponoć lepiej od niedrogich tv odtwarzają niedrogie
    odtwarzacze blu ray? Niestety, nie rozwiązuje to zupełnie problemu ze skype.

    > ktos coz moze polecic albo odradzic?

    Wszystkie warunki (łącznie ze znakiem zapytania) raczej spełnione!

    --
    LP PL

  • 16. Data: 2016-01-07 16:22:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 15:49, Poldek pisze:

> [...]
    > Do sterowania tym będziesz potrzebował smartfona/tableta lub jeszcze na
    > dokładkę odpowiedni pilot/mini klawiaturka bezprzewodowa.

    Naprawdę odtwarza płynnie z YT w trybie pełnoekranowym na ekranie FullHD
    i z filmem opisanym jako 1080p ?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-01-07 18:13:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiają sie u dołu, a
    przełącznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
    Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).

    -----

  • 18. Data: 2016-01-07 21:01:43
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    ...i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

  • 19. Data: 2016-01-07 21:01:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-07 21:01, jakson wrote:
    > ...i co z materialem 1080p @ 60fps (H.264, H.265)?

    To pytanie w pierwszej kolejności do telewizora.

  • 20. Data: 2016-01-07 21:22:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 7 Jan 2016 18:13:45 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

    >Kurczę, u mnie klawiatura jest u góry, wyszukane filmy pojawiają sie u dołu, a
    przełącznika "wszystkie" "HD" nie widać :-((
    W nowszym TV jest taki układ o jakim piszesz:
    http://2.bp.blogspot.com/-vOSggMT2aSQ/VWCKKX8kU5I/AA
    AAAAAAje0/drSxQyG9yPo/s1600/dsc09562.picasaweb.jpg
    I tam nie widzę opcji filtrowania do HD, więc chyba popsuli :(

    >Chętnie bym zobaczył zrzut ekranu (fotkę?).
    W starym jest tak: http://fotowrzut.pl/Y6VCD2K8CD
    Wpisałem "test" i mimo domyślnie wybranego "Wszystkie" pokazało same
    materiały w HD no ale jeśli we "Wszystkie" jest mix to po przejściu na
    HD faktycznie zostaje tylko dobry materiał.

    WAM