-
11. Data: 2009-04-16 05:45:42
Temat: Re: co play daje za przeniesienie
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Bolek napisał(a):
> Regulamin jednak nie określa jasno czy te 20zł przechodzi czy też nie.
Dokładnie, pytałem już o to na grupie.
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
12. Data: 2009-04-16 05:47:34
Temat: Re: co play daje za przeniesienie
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Maciek napisał(a):
> A który op ma problem z uwolnieniem?
Mobilking. Z tym, że jak do nich dzwonię, to oczywiście wszystko
OK, wredny Play nie chce przenieść. Jak dzwonię do Play, to wredny Mobilking
blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
13. Data: 2009-04-16 07:54:28
Temat: Re: co play daje za przeniesienie
Od: "Bolek" <t...@t...com>
Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
w wiadomości news:gs6gpm$cpq$3@inews.gazeta.pl...
> Maciek napisał(a):
>
> > A który op ma problem z uwolnieniem?
>
> Mobilking. Z tym, że jak do nich dzwonię, to oczywiście wszystko
> OK, wredny Play nie chce przenieść. Jak dzwonię do Play, to wredny Mobilking
> blokuje. Ręce opadają, w końcu zobowiązali się (Play), że wszystko
> załatwią za mnie i mają na to pełnomocnictwo...
>
Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
Generalnie każdy operator rzuca kłody pod nogi,
żebyś miał trudności z przeniesieniem i machnął na to ręką.
Ja miałem problemy z zarejestrowałem, wnioski o rejestrację
numeru u starego operatora były odrzucane bez podania przyczyny,
dopiero za czwartym razem się udało.
Osobom, które mają podobne problemy, polecam forum Telekceważeni,
gdzie wypowiadają się eksperci z UKE.
Bolek
-
14. Data: 2009-04-16 08:04:27
Temat: Re: co play daje za przeniesienie
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Bolek napisał(a):
> Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)
I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)
Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.
Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
Następna wizyta w Germanosie, panienka dzwoni do Mobilkinga, "lada chwila"
mają pobrać cołaskę. Tydzień mija- nie pobierają. Dzwonię do Germanosa,
"Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".
Mail do BOK Play- na razie cisza.
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
15. Data: 2009-04-16 08:31:15
Temat: Re: co play daje za przeniesienie
Od: "Bolek" <t...@t...com>
Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com> napisał
w wiadomości news:gs6oqc$he3$1@inews.gazeta.pl...
> Bolek napisał(a):
>
>> Jesteś w gorącej wodzie kąpany, wyjaśnij w czym problem.
>
> Ja niespotykanie spokojny człowiek jestem ;-)
>
> I poniekąd akurat ten numer będę miał w dupie, o ile Play raczy mi i żonie
> przenieść numery z Carrefour Mova, dlatego nie awanturuję się wcale :-)
>
> Numer jest zarejestrowany, dane zgadzają się z dowodem osobistym i z wnioskiem
> złożonym u Playa. Stosowna kasa na koncie jest. I tyle. Brak zdjęcia
> cołaski z konta, brak sms o przejściu, brak czegokolwiek.
>
> Wizyta w Germanosie, złożenie wniosku- OK.
> Czas mija, brak efektu, wizyta w Germanosie, panienka z okienka sprawdza
> sobie w "systemie", wszystko OK, powinno być dobrze. Nie jest.
> Następna wizyta w Germanosie, panienka dzwoni do Mobilkinga, "lada chwila"
> mają pobrać cołaskę. Tydzień mija- nie pobierają. Dzwonię do Germanosa,
> "Mobilking robi trudności, niech Pan się u nich upomina". Dzwonię do
> MK, "żadnych trudności nie robimy, numer gotowy do przeniesienia".
> Mail do BOK Play- na razie cisza.
>
Cołaską to się akurat nie przejmuj, bo mi nie ściągnęli kasy z konta w ogóle
i mogłem z niej korzystać tak długo jak była aktywna stara karta.
Z tego co pamiętam stary operator ma 2 dni na pisemne ustosunkowanie się
do wniosku o przeniesienie, więc Play poinformuje Cię jaka jest odpowiedź.
Jeśli dwukrotnie poprawnie wypełniony wniosek nie przyniesie rezultatu
i MK nie zasłania się brakiem możliwości technicznych to smaruj pismo
do u...@u...gov.pl (musi to być skarga), załącz skany pism.
Podobno o dziwo to bardzo pomaga.
Bolek