  • 11. Data: 2009-05-04 08:59:15
    Temat: Re: co na drugie moto?
    Od: fv <f...@c...com>

    goman wrote:
    > z drugiej strony lubie czasem mocniej odkręcić prawą manetką i
    > chcialbym mieć zapas kucyków
    > w oko wpadła mi honda X4 - czy na tym da się polatać w trase? czy
    > tylko do lansu na miasto sie nadaje?
    > a może jakieś inne propozycje w podobnych klimatach ? budżet tak kolo
    > 20 tyś

    Honda CB 1300
    Yamaha XJR 1300
    Suzuki GSX 1400

    Z bardziej niestandardowych:
    Ducati GT 1000 (może być ciężko w tej cenie)
    Triumph Boneville (ale tutaj to mocy braknie szybko)
    Triumph Thunderbird (moc jw.)

    i coś co trafia chyba idealnie: Yamaha Vmax

    A i jeszcze mój typ ;-)

    Suzuki GSX 1200 Inazuma:
    http://www.suzukicycles.org/photos/suzuki-history/19
    98/1998_inazuma1200_450.jpg

    Ale przyznaję, że Honda X4 wygląda na prawdę fajnie...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 12. Data: 2009-05-04 09:03:40
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > wczoraj widzialem :)

    a momenty były?

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 13. Data: 2009-05-04 09:19:16
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > a momenty były?

    Tak
    w niutonometrach

  • 14. Data: 2009-05-04 09:23:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Ireneusz Dyła napisał(a):
    > z tym, że coraz trudniej o szczere pole ;-)

    dokladnie, same zaklamane teraz pola robia

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 15. Data: 2009-05-04 09:50:44
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > I latwiej naprawic,nawet w szczerym polu.
    to było w podtekscie
    a co do trudnych napraw to i szczere pole nie jest potrzebne :-) wystarczy
    przecietny serwis
    huck

  • 16. Data: 2009-05-04 10:08:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-03 23:53:32 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > Uważam że po to jest postęp technologiczny żeby z niego korzystac. Mam
    > moto bez ABS i na gaźnikach ale następny będzie miał oba te wynalazki.
    > Nie to żeby się nie dało jeździć bez. Po prostu następne moto które
    > sobie upatrzyłem ma te wynalazki, jest bardziej zaawansowane
    > technicznie i z nimi łatwiej będzie mi jeździć.....

    Opowiedz coś więcej o wpływie wtrysku na łatwość jazdy.
    Nie wiem kurna, może to ja jakiś dziwny jestem, ale dla mnie
    przedewszystkim liczą się: zawias, skuteczność hampli, charakterystyka
    silnika zgodna z upodobaniami, wygląd motocykla i takie tam. ABSy,
    sresy, ftryski i takie tam gadżety, to tylko dodatki, na równi z
    grzanymi manetkami, awaryjnymi, dużym schowkiem, elektrycznie
    regulowaną szybą i tym podobnymi. Fajnie jak są, ale żeby z tego robić
    kluczowy warunek? Dziwne teraz te ludzie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 17. Data: 2009-05-04 10:32:18
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 04.05.2009 de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał/a:

> [...]
    > regulowaną szybą i tym podobnymi. Fajnie jak są, ale żeby z tego robić
    > kluczowy warunek? Dziwne teraz te ludzie.

    Może znajomy mechanik tak im kazał szukać?

    --
    KANTARYTMETYKA!!!1
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 18. Data: 2009-05-04 14:07:26
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 4 Maj, 12:32, Piotrek Roczniak <piotrek@ oczniak.net> wrote:

    > Może znajomy mechanik tak im kazał szukać?

    Ha ha. A może te leszcze w parę lat utłukły 40 tys. km dojeżdżając do
    pracy, także jesienią i zimą, kiedy prawdziwi motocykliści czyszczą
    chromy w ciepłych garażach, i uznali, że potrzebne im automatyczne
    ssanie, ABS-y, duże schowki, awaryjne i grzane minetki?

    --
    Nikanor [użytkownik motocykli: DL650, DR350, Agility 125]

  • 19. Data: 2009-05-04 14:45:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-04 16:07:26 +0200, Nikanor <p...@g...com> said:

> [...]
    > pracy, także jesienią i zimą, kiedy prawdziwi motocykliści czyszczą
    > chromy w ciepłych garażach, i uznali, że potrzebne im automatyczne

    No tak, przecież silniki z ręcznym ssaniem wogóle nie odpalają jak jest
    zimno. BTW, niektóre motocykle na wytrysku mają dalej ręczne ssanie,
    ale może już nie wyciągajmy takich detali.

    > ABS-y,

    Przy braku zimowych opon i ABS będzie po wuju fest na oblodzonej
    jezdni. Taki urok jednośladów. BTW - ile kosztuje odnowienie spodu
    motocykla, jak go sól wpierdzieli?

    > duże schowki,

    Żaden motocykl nie pobije pod tym względem skutera. Bo przecież topcase
    jest dla mientkich siurków.

    > awaryjne

    Normalnie strach wyjechać z garażu jak się nie ma.

    > i grzane minetki?

    Bo tylko seryjne dają +5 do lansu.

  • 20. Data: 2009-05-04 15:22:35
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 4 Maj, 16:45, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > No tak, przecież silniki z ręcznym ssaniem wogóle nie odpalają jak jest
    > zimno.
    Silniki na kopajkę też odpalają bez problemu. To po co mi elektryczny
    rozrusznik?

    > Przy braku zimowych opon i ABS będzie po wuju fest na oblodzonej
    > jezdni.

    Na oblodzonej to i tak tylko łyżwy. Ale w pośniegowym błocie już się
    przyda. A zimowe opony swoją koleją:)

    >BTW - ile kosztuje odnowienie spodu motocykla, jak go sól wpierdzieli?
    Nie wiem. Nie mam na to wpływu a jeździć muszę bo lubię i nie mogę
    przestać. Więc dynda mi to :)

    > Żaden motocykl nie pobije pod tym względem skutera.
    Dlatego się przesiadam na skuter :) A jakieś podróżne enduro na
    gaźniku i bez ABS (DR650 albo TT600) będzie służyć do relaksacyjnych
    wycieczek po polnych drogach.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]