  • 11. Data: 2017-01-29 19:38:28
    Temat: Re: co myslicie o takim komputerze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-29 o 17:31, Irokez pisze:

> [...]

    Skoro gracze dopłacają to widać jest.

    > No właśnie, RadosławF, poczytaj... tam jest chyba tylko różnica w AVX.
    > Tu jest porównanie do G4600 który ma tylko lekko wyższy zegar, idą łeb w
    > łeb:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ixBjk4AekcI

    To nie jest porównanie to niepodpisany hałas.

    > Jeszcze zastanowił bym się naprawdę poważnie nad sensem GT720 vs.
    > wbudowany Intel HD Graphics 610, czy właśnie te 2 stówki nie dodać do
    > lepszej grafiki. Nie wiem czy czasami GT720 nie dostanie baty od HD610,
    > ewentualnie będzie co najwyżej identycznie wydajny.

    Nie zastanawiaj się, kup, przetestuj i umieść wyniki na jakiejś
    stronie, byle nie w filmie z za głośną muzyką jak jakiś debil.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-01-29 19:50:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-29 o 19:38, RadoslawF pisze:
    > Nie zastanawiaj się, kup, przetestuj i umieść wyniki na jakiejś
    > stronie, byle nie w filmie z za głośną muzyką jak jakiś debil.

    no dzięki... :(

    ps. nie używam głośników w komputerach i laptopach, mam zawsze
    wyłączone, nie wiedziałem że muzyka jest głośna

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2017-01-29 21:01:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Skoro gracze dopłacają to widać jest.

    Gracze kupują i7 i na karty graficzne wydają kilka tys zł.
    Nie warto dopłacać.

  • 14. Data: 2017-01-29 22:37:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-29 o 21:01, qwerty pisze:

    > Gracze kupują i7 i na karty graficzne wydają kilka tys zł.
    > Nie warto dopłacać.

    Skoro to robią to może jednak warto a tylko ty nie jesteś w stanie
    tego pojąć ?