  • 1. Data: 2014-12-01 22:55:28
    Temat: co ciekawego mozna sobie sciagnac i zainstalowac
    Od: firr <p...@g...com>

    chodzi mi glownie o jakies srodowiska programistyczne, ostatnio mam szybszy nieco net
    i moglbym sobie cos poinstalowac i potestowac.. tylko nie wem co warto i czyby mi nie
    rozwalilo kompa ;o

  • 2. Data: 2014-12-02 13:42:55
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Dec 2014 13:55:28 -0800 (PST), firr napisał(a):

    > chodzi mi glownie o jakies srodowiska programistyczne, ostatnio mam szybszy nieco
    net i moglbym sobie cos poinstalowac i potestowac.. tylko nie wem co warto i czyby mi
    nie rozwalilo kompa ;o

    http://techapple.net/2014/04/turbo-pascal-7-windows-
    7-windows-8-8-132bit-64bit-fullscreen-single-install
    er/

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2014-12-02 13:51:46
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2014-12-02 o 13:42, R.e.m.e.K pisze:

    > http://techapple.net/2014/04/turbo-pascal-7-windows-
    7-windows-8-8-132bit-64bit-fullscreen-single-install
    er/

    Nie obrażaj firra Pascalem. Jego dusza jest napisana w pure C.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 4. Data: 2014-12-02 14:46:53
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 02 Dec 2014 13:51:46 +0100, Stregor napisał(a):

    7-windows-8-8-132bit-64bit-fullscreen-single-install
    er/

    > Nie obrażaj firra Pascalem. Jego dusza jest napisana w pure C.

    Tia, a mozg napisany w purée ziemniaczanym :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2014-12-02 18:18:16
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-12-02 14:46, R.e.m.e.K pisze:

    7-windows-8-8-132bit-64bit-fullscreen-single-install
    er/

    > Tia, a mozg napisany w purée ziemniaczanym :-)
    Miałeś na myśli "muzk"?

    --
    wloochacz

  • 6. Data: 2014-12-02 19:37:36
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 18:18:22 UTC+1 użytkownik wloochacz napisał:

    7-windows-8-8-132bit-64bit-fullscreen-single-install
    er/

    > Miałeś na myśli "muzk"?

    Haha, ale jestescie zabawni.

  • 7. Data: 2014-12-02 20:44:01
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 13:52:22 UTC+1 użytkownik Stregor napisał:

    7-windows-8-8-132bit-64bit-fullscreen-single-install
    er/

    > Nie obrażaj firra Pascalem. Jego dusza jest napisana w pure C.

    Proszę nie obrażać Pure C

    https://sites.google.com/site/stessential/developmen
    t/pure-c

    AdamK

  • 8. Data: 2014-12-03 20:51:44
    Od: Edek <e...@g...com>

    /

    > Tia, a mozg napisany w purée ziemniaczanym :-)

    Polanym sosem śmietankowo-programistycznym i skwarkami z boczku xD

  • 9. Data: 2014-12-04 12:24:45
    Od: firr <p...@g...com>

    niby powinienem sobie pewnie sciagnac jakies srodowisko do javy na desktopa
    (choc slabo mi sie chce w tym babrac) - rozniez moze po prostu powinienem
    sobieposiciagac jakies co bardziej interesujace projekty i porozpatrywac sie w nich
    samych.. tyle ze nie wiem co
    (i tez mi sie nie do konca chce, ale przyszlosciowo cos by chyba niby mozna)

  • 10. Data: 2014-12-04 14:55:49
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <b...@g...c
    om> firr napisal(a):

> [...]
    ze nie wiem co
    > (i tez mi sie nie do konca chce, ale przyszlosciowo cos by chyba niby mozna)

    Niestety już nic nie można. Przykro mi. :(
    Trzeba położyć się w dębowym pudełku i czekać.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr M Kuć