  • 71. Data: 2011-11-22 22:41:57
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: marider <2...@g...pl>

    I prosze, po raz kolejny sie okazalo ze "Polak potrafi" (jak go szlag
    trafi).

    http://moto.wp.pl/kat,121,title,Polski-motocykl-na-p
    rad,wid,13997445,wiadomosc.html

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 72. Data: 2011-11-23 07:23:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    de Fresz <d...@N...pl> napisała rzekomo

    > A to by się nawet ładnie składało w jeden akt prawny. To co, kto uderzy do
    > biura swojego posła? ;-)

    Jak już po amerykańsku, to do senatora ze swojego okręgu.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 73. Data: 2011-11-23 07:31:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Tytus z domQ <t...@g...pl> napisała rzekomo
    > Siemka
    > *** "Nikanor"
    > Jakoś nie odczuwam tej totalnej penetracji.
    > I wlasnie dlatego jestes szczesliwy, nawilzyli Cie tak ze nie czujesz

    Ja wiedziałem, że od początku chodzi o analną, a nie totalną penetrację.

    Wszędzie nasi chłopcy. (:

  • 74. Data: 2011-11-23 08:16:37
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    >Wiesz, jednak takie dymanie w porównaniu z dymaniem za PRLu to dużo
    >bardziej przyjemne jest, jak jest gra wstępna i lubrykant a nie
    >ubek z pałą.

    Strasznych glupot sie nasluchales...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 75. Data: 2011-11-23 09:10:21
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-22 15:28, AZ pisze:

    > Predzej czy pozniej do tego dojdzie, ze bezdzietni albo
    > malodzietni beda placic wieksze podatki.

    Na cudze bachory, wiec nie bedzie ich stac na wlasne potomstwo.
    To ja bym jeszcze wprowadzil podatek od najlepiej zarabiajacych i
    przekazywal go urzednikom oraz najmniej zarabiajacym.
    Takie janosikowe, ale dla kazdego!

    pozdr
    tow. newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 76. Data: 2011-11-23 09:13:57
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    W dniu 23.11.2011 10:10, Roman Niewiarowski pisze:
> [...]
    > To ja bym jeszcze wprowadzil podatek od najlepiej zarabiajacych i
    > przekazywal go urzednikom oraz najmniej zarabiajacym.

    A to Robin Hood już tak robił. Zabierał bogatym i dawał sobie, bo był
    biedny.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 77. Data: 2011-11-23 09:16:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-22 22:28, AZ pisze:
    > A czemu emerytur nie maja z tego co wplacili pracujac? He?

    Bo byl troche inny system ? A to co wypracowali poszlo sie jebac, znaczy
    zostalo sprzedane za bezcen. Natomiast kasa poszla na balange narodowa,
    a nie na konta emerytow.

    > No, no. Z wspolnych srodkow wybudowali A4, po czym oddali na 30 lat
    > prywatnej firmie z ktora podpisali scisle tajna umowe w imieniu
    > spoleczenstwa, firma ta pobiera teraz oplate wedle wlasnego uznania za
    > przejazd droga zbudowana za wspolne srodki. Normalne to?

    Nie bonc komuchem! Nie bron prywatnemu kapitalowi dymac panstwa!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 78. Data: 2011-11-23 09:17:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-23, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > To ja bym jeszcze wprowadzil podatek od najlepiej zarabiajacych i
    > przekazywal go urzednikom oraz najmniej zarabiajacym.

    Nie moze tak byc, ze Ty bedziesz sobie do swojej paliwozernej afryki
    tankowal paliwo za 8 PLN a inni nie beda mieli za co wlozyc do garnka
    dla osemki swoich dzieci. Ty egoisto pozbawiony empatii.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 79. Data: 2011-11-23 09:18:17
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-11-23 09:16:09 +0000, Roman Niewiarowski said:

> [...]
    > narodowa, a nie na konta emerytow.

    > Nie bonc komuchem! Nie bron prywatnemu kapitalowi dymac panstwa!

    państwo to my. pan płaci, społeczeństwo płaci.

    --
    Glub
    SWT-400

  • 80. Data: 2011-11-23 09:22:41
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "marider"
    >I prosze, po raz kolejny sie okazalo ze "Polak potrafi" (jak go szlag
    >trafi).
    >
    > http://moto.wp.pl/kat,121,title,Polski-motocykl-na-p
    rad,wid,13997445,wiadomosc.html

    jasne i po co nam elektrownie, jesli prad jest w gniazdku?

    --
    ania