  • 1. Data: 2010-12-19 22:14:49
    Temat: ciekawosta Yamacha z napędem na przodzie
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Ciekawostka R1 z napedem na 2 koła :) myslem ze mne już nic nie zdziwi

    http://www.youtube.com/watch?v=5TrvXwoGKKU&feature=r
    elated

  • 2. Data: 2010-12-19 22:35:52
    Temat: Re: ciekawosta Yamaha z napędem na przodzie
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    yamaha
    mialo byc oczywiscie :)

  • 3. Data: 2010-12-20 02:51:51
    Temat: Re: ciekawosta Yamacha z napędem na przodzie
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 00:27, Shreek pisze:

    > Ciekawe to jest to, że pomysł z silnikiem hydraulicznym jest niezły -
    > tylko czemu nie znalazł powszechnego zastosowania w klasycznym napędzie
    > tylnego koła.
    > Obeszło by się bez łancuchów, kardanów, pasów.

    kiedys taki Grzes jezdzil crossem yamaha z takim napedem i jak mu sie
    zalaczylo, to bidak sobie lape zlamal, wtedy prowadzil program scigacz
    na tv turbo, kla ten naped niemilosiernie pozniej

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 4. Data: 2010-12-20 02:57:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > kiedys taki Grzes jezdzil crossem yamaha z takim napedem i jak mu sie
    > zalaczylo, to bidak sobie lape zlamal, wtedy prowadzil program scigacz
    > na tv turbo, kla ten naped niemilosiernie pozniej

    program jednoslad, sobie przypomnialem :-)

  • 5. Data: 2010-12-20 19:57:07
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    --
    M.

  • 6. Data: 2010-12-20 20:15:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 20:57:07 +0100 osobnik zwany Shreek
    wystukał:

    hint: sprawność

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-12-20 20:28:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości grup
    > Ciekawostka R1 z napedem na 2 koła :) myslem ze mne już nic nie zdziwi
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=5TrvXwoGKKU&feature=r
    elated

    Gdzies widzialem filmik z terenowka z tym samym rozwiazaniem.

    Jazdy probne nie wypadly zbyt pomyslnie, AFAIK z powodu praktycznych
    problemow z wprowadzeniem i utrzymaniem maszyny w poslizgu, a to w terenie
    nieraz sie przydaje.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-12-20 20:39:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 21:28:36 +0100 osobnik zwany Ivam wystukał:

    http://www.mcnews.com.au/testing/yamaha/wr-2trac/pag
    e1.htm
    http://www.motocykl-online.pl/testy/Yamaha_WR_F_2_Tr
    ac_2004

  • 9. Data: 2010-12-20 20:48:30
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    > http://www.mcnews.com.au/testing/yamaha/wr-2trac/pag
    e1.htm
    > http://www.motocykl-online.pl/testy/Yamaha_WR_F_2_Tr
    ac_2004

    To nie to - tutaj widac, ze cos kombinowali z nierownomiernym przeniesieniem
    momentu. Filmik ktory ogladalem wygladal tak, ze koles co chwile glebil, bo
    ledwo co zaczynal sie przygotowywac do wjazdu bokiem, to zaraz przednie kolo
    go wyciagalo z poslizgu.

    Poza tym to na 100% bylo wczesniej niz w zeszlym roku.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2010-12-20 20:50:03
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    masti napisał(a):

    > hint: sprawność

    Też mi to przyszło do głowy.
    No to w takim razie co daje zestawienie napędów na przód i tył o różnej
    sprawności?
    Ogólna sprawność napędu spada.

    Ponieważ po cześci interesuje mnie napęd hydrauliczny (do pewnego
    projektu) zastanawia mnie czy w takim silniku jest możliwe szybkie
    włączenie "luzu", tak aby przód nie hamował przy odjęciu gazu.

    --
    M.