  • 11. Data: 2011-05-23 01:09:31
    Temat: Re: chinskie akumulatory - "MASTER"
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > To strasznie krótko jak na fabrycznie zalany aku.

    Tyle tylko, ze zywotnosc akumulatora w wiekszym stopniu zalezy od jego
    uzytkowania (ilosci cykli ladowania/rozladowania) niz od wieku. Stad tez 2
    identyczne akumulatory w jednym samochodzie moga wytrzymac np. 4 lata, a w
    drugim blisko dwa razy tyle..

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2011-05-23 01:22:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 01:09, DJ pisze:

> [...]
    > identyczne akumulatory w jednym samochodzie moga wytrzymac np. 4 lata, a w

    Większych bzdur dawno nie czytałem.

  • 13. Data: 2011-05-23 07:57:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2011 01:22:10 +0200, Filip KK wrote:

    >Większych bzdur dawno nie czytałem.

    Kiedy dosc dobrze pisze.
    Rzeczywiscie - od ilosci cykli mocno zalezy, na szczescie auto
    rozladowuje minimalnie. Sprawne auto - bo inne moze byc zepsute i
    rozladowuje do zera czesto. Jeden jezdzi raz na tydzien, inny slucha
    radia na postoju. Jedno jezdzi gladko, inne wibruje i trzesie na
    dziurach.

    J.

  • 14. Data: 2011-05-23 10:56:05
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Większych bzdur dawno nie czytałem.

    Najlepiej jest sie troche w jakims temacie poedukowac najpierw, a potem sie
    odzywac. I polecam to stosowac w kazdej dziedzinie.

    DJ

  • 15. Data: 2011-05-23 15:15:59

    Fri, 20 May 2011 12:15:01 +0200, w <2...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Wcześniej przez 8 lat miałem oryginalnego, koreańskiego Delkora.

    Do 1.6SX z klimą wstawiłem kiedyś jakiegoś Jetoxa (czy coś takiego) za 60zł z
    marketu. Miał 35Ah i pisało "126p, Tavria".
    Przez 4 lata nie wykazał żadnych śladów zużycia, nawet zapomniałem o nim.